Tyrimą Konkurencijos taryba pradėjo Vilniaus m. valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos prašymu. AB "Kalnapilio - Tauro grupė" nuo 2005 m. spalio mėn. iki 2006 m. vasario mėn. vykdė "Tauro" alaus "Taurusis" alk. 5,2 tūr. proc. ir 2006 m. vasario 21 - kovo 10 dienomis vykdė "Tauro" alaus "Tradicinis" alk. 6 tūr. proc., "Pilsneris" alk. 4,6 tūr. proc. reklamines akcijas. Šių akcijų metu ant minimų pavadinimų alaus butelių buvo nurodoma – "2,3 l už 2 l kainą". Atlikto tyrimo išvadose konstatuota, kad AB "Kalnapilio – Tauro grupė" neužtikrino reklaminio teiginio "2,3 l už 2 l kainą", pateikto ant paminėtų "Tauro" alus butelių, teisingumo. Alus, kurio etiketėse buvo nurodytas minimas teiginys, prekybos įmonėse buvo parduodamas brangiau, nei nurodyta reklamoje.
Tokie bendrovės veiksmai galėjo klaidinti vartotojus skatinant juos pirkti reklamuojamą "Tauro" alų, nes vartotojai pagrįstai tikėjosi, jog už 2,3 l nurodytos rūšies alaus butelį moka tiek, kiek kainuoja 2 l šio alaus. Vartotojui žinant tikrąją reklamuoto alaus kainą, tikėtina, jog jis galėjo rinktis kito pavadinimo, kitos talpos ir kito gamintojo alų.
REKLAMA