"Tai buvo pagrindinis klausimas, kai pirmą kartą norėjome refinansuoti obligacijas. Retorika apie karą yra tokia negatyvi, kad investuotojai, ypač Vakarų, mano, kad ši rizika yra labai didelė. Nemanau, kad Latvija, kaip NATO narė, tiek rizikinga šalis, tačiau finansų institucijos į tai žiūri kitaip“, – sakė jis.
M. Gausso žodžiais, „Air Baltic“ verslo plane numatyta, jog gali tekti mokėti didesnes palūkanas už 200 mln. eurų dydžio obligacijų emisijos, kuri turėtų būti išpirkta šių metų liepą, refinansavimą.
Bendrovės vadovas pridūrė, kad galimi ir kiti variantai, pavyzdžiui, skolinimasis, tačiau tai reikštų didesnes palūkanas nei už obligacijas.
Anot jo, taip pat neatmestinas išorinis obligacijų išpirkimas mainais už akcijas, bet bendrovė linksta šią obligacijų emisiją refinansuoti "už priimtinas palūkanas".
M. Gaussas pabrėžė, jog iš pradžių teks išspręsti šios skolinių įsipareigojimų emisijos klausimą ir tik po to imtis pirminio viešo akcijų platinimo (IPO), kuris dabar planuojamas antrąjį šių metų pusmetį.
„Air Baltic“ iš Vilniaus, Rygos, Talino ir Tamperės skraidina daugiau kaip 100 krypčių Europoje, Skandinavijoje, NVS ir Artimuosiuose Rytuose.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.