LTOU su operatoriaus atranką laimėjusia Latvijos oro vežėja pasirašė tai numatančią investicijų sutartį.
Pasak LTOU, tai jau ketvirtoji tokia rizikos pasidalijimo sutartis, pagal kurią skryžiams esant nepelningiems valstybės valdoma bendrovė oro linijoms kompensuoja nuostolius, o jiems tapus pelningiems jos pinigus grąžina. Taip LTOU siekia skatinti Lietuvai svarbias skrydžių kryptis.
Tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir Diuseldorfo vyks ištisus metus, du kartus per savaitę. Sutartyje numatyta galimybė skrydžių skaičių didinti.
„Diuseldorfas yra vienas pagrindinių Vokietijos ekonomikos centrų. Startavus šiai krypčiai, LTOU tinkle turėsime skrydžius net į šešis didžiausius Vokietijos oro uostus ir dešimt reguliarių maršrutų tarp Lietuvos ir Vokietijos“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Atidžiai stebėdami rinkos tendencijas ir keleivių paklausą manome, kad skrydžiai tarp Vilniaus ir Diuseldorfo bus strategiškai svarbus maršrutas Lietuvai, nes Vokietija yra viena svarbiausių šalies ekonominių partnerių“, – pranešime sakė „Air Baltic“ prezidentas ir generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas).
Pagal 2023 metais pradėtą rizikos pasidalijimo partnerystės modelį jau vyksta skrydžiai tarp Vilniaus ir Londono Sičio, Lisabonos bei Hamburgo. Į Londono Sitį nuo pernai spalio skraidina Lenkijos vežėja LOT, o į Lisaboną ir Hamburgą nuo šios gegužės – „Air Baltic“.
Susiekimo ministerija anksčiau yra teigusi, kad taikant rizikos pasidalijimo modelį ateityje numatoma skraidinti 27 verslui ir atvykstamajam turizmui svarbiomis kryptimis, pavyzdžiui, į Varšuvą, Kopenhagą, Ciurichą, Dubliną, Amsterdamą, Paryžių, Berlyną, Krokuvą.
Vakarų Vokietijoje esančio finansų ir pramonės centro Diuseldorfo oro uostas yra vienas didžiausių šalyje.
„Air Baltic“ yra trečias pagal dydį oro vežėjas Lietuvoje, Vilniuje šiuo metu nuolat bazuojami du bendrovės orlaiviai.