Įgyvendindama naują penkerių metų strategiją, „Adidas“ „nusprendė pradėti oficialų procesą, kurio tikslas – parduoti „Reebok“, sakoma grupės pranešime.
Bendrovė neįvardijo potencialių pirkėjų, tačiau teigė, kad tolesnė informacija bus paskelbta akcininkų susitikime, kuris įvyks kovo 10 dieną.
Pasak grupės, ateityje ji ketina sutelkti savo pastangas į „Adidas“ prekių ženklo stiprinimą.
„Atidžiai apsvarstę, priėjome išvadą, kad „Reebok“ ir „Adidas“ galės žymiai geriau realizuoti savo augimo potencialą nepriklausydamos viena nuo kito“, – pareiškė „Adidas“ generalinis direktorius Kasperas Rorstedas.
„Ateinančiais mėnesiais kruopščiai dirbsime, kad užtikrintume sėkmingą „Reebok“ prekių ženklo ir už jo stovinčios komandos ateitį“, – pridūrė jis.
„Adidas“ įsigijo Bostone įsikūrusią „Reebok“ 2006 metais už 3,1 mlrd. eurų, siekdama pasipriešinti konkurentei JAV „Nike“.
Visgi „Reebok“ sekėsi ne itin gerai vokiečių grupės sudėtyje, nepaisant pastaraisiais metais vykusio intensyvaus bendradarbiavimo su tokiomis žvaigždėmis kaip Victorija Beckham (Viktorija Bekem), Cardi B ir Ariana Grande.
Šiuo metu prekių ženklas yra vertas maždaug 800 mln. eurų.
Vokietijos „Manager Magazin“ praėjusių metų pabaigoje pranešė, kad Kinijos bendrovė „Anta Sports“ bei „North Face“ savininkė, amerikiečių įmonė „VF Corp.“ gali būti susidomėjusios galimybe įsigyti „Reebok“.
Dar 2017 metais „Adidas“ vadovas K. Rorstedas sulaukė akcininkų reikalavimų parduoti tuomet nuostolingą „Reebok“.
2020 metų trečiąjį ketvirtį, kai pramonė pradėjo atsigauti po pirmosios koronaviruso pandemijos bangos, „Reebok“ pardavimai metine išraiška sumažėjo 7 proc. iki 403 mln. eurų.
Tuo tarpu „Adidas“ pardavimai sumažėjo 2 proc. iki 5,5 mlrd. eurų.