Negalutiniais duomenimis, veiklos pelnas sunyko nuo 392 mln. iki 176 mln. eurų.
Pranešime akcentuotas „Yeezy“ prekės ženklo sportinių batelių atsargų išpardavimo teigiamas poveikis. Šis prekės ženklas buvo sukurtas bendradarbiaujant su prieštaringai vertinamu JAV reperiu Kanye Westu (Kanje Vestu), tačiau pernai spalį partnerystės sutartis buvo nutraukta dėl muzikanto antisemitinių pasisakymų. Dabar „Adidas“ sumažino tikėtinus nurašymus dėl to nuo 500 mln. iki 400 mln. eurų.
Kita vertus, bendrovė apkarpė įplaukų kritimo 2023-aisiais kritimo prognozę nuo 7-9 proc. iki 4-6 proc., veiklos nuostolių – nuo 700 mln. iki 450 mln. eurų.
„Adidas“ rinkos vertė nuo šių metų pradžios išaugo 42,6 proc. iki 29,4 mlrd. eurų.