Didžiausias sanitarinio-higieninio popieriaus gamintojas Baltijos šalyse AB "Grigiškės" gegužės mėnesį Baltijos rinkai pasiūlė naujieną – spalvotą tualetinį popierių "Grite Vivo".
Pirkėjai turės galimybę rinktis trijų spalvų tualetinį popierių – baltą, persiko ir rausvos spalvos. Spalvotą "Grite Vivo" bus galima derinti prie interjero, naujas gaminys padarys namus jaukesnius ir palaikys šeimoje smagią nuotaiką.
"Tualetinio popieriaus segmentas yra didžiausias higieninio popieriaus kategorijoje, todėl svarbu išlaikyti užimtas lyderio pozicijas. Tai darome nuosekliai ir kryptingai – geriname produktų kokybę ir, reaguodami į augančius rinkos poreikius, siūlome naujus gaminius," – sako AB "Grigiškės" generalinis direktorius Gintautas Pangonis.
Rinkos tyrimų bendrovės "ACNielsen Baltics" duomenimis, 2006 m. Baltijos šalių tualetinio popieriaus rinka sudarė daugiau negu 203 mln. ritinėlių. Pagal kiekį AB "Grigiškės" produkcija užėmė 22 proc. Tualetinio popieriaus rinka palanki didinti pardavimą – auga vidutinė ritinėlio kaina ir sunaudojimas. Prognozuojama, kad ši rinka Lietuvoje šiemet augs ne mažiau 15 proc. 2006 m. pagal tualetinio popieriaus sunaudojimą vienam gyventojui Baltijos šalyse pirmavo Estija. Vidutiniškai per metus vienas gyventojas šioje kaimyninėje šalyje sunaudoja 35, Latvijoje – 26, Lietuvoje - 30 tualetinio popieriaus ritinėlių.
Tualetinio popieriaus ritinėlio kainos didėjimas atspindi vartotojų poreikių pasikeitimą. Gyventojai jau dažniau naudoja dviejų, trijų ir daugiau sluoksnių, brangesnį tualetinį popierių. Lietuvos rinkoje ilgą laiką taip pat dominavo pigus vieno sluoksnio tualetinis popierius, tačiau dabar sparčiai auga dviejų ir trijų sluoksnių tualetinio popieriaus segmentai.