„Kaip laimėti versle?“ – tokį klausimą uždavė verslininkas, politikas, filantropas Antanas Guoga Šiaulių arenoje susirinkusiems „Verslas veža“ renginio stebėtojams.
„Arenoje pastebėjau Roberto Javtoko nuotrauką. Graži. Tikras terminatorius... – savo pranešimą pradėjo A. Guoga. – Kažkada paprastas vyrukas Andrius taip pat norėjo būti toks, koks yra R. Javtokas. Tačiau Andriaus metimas buvo kreivas ir tiesiog nesisekė. Dabar Kaune turime paprastą įmonę, kuri padeda tokiems žmonėms kaip R. Javtokas. Prekiaujame krepšinio avalyne."
Vėliau A. Guoga klausytojų paklausė, ar kas nors girdėjo apie įmonę „Mano drabužiai“, prekiaujančią dėvėtais rūbais. „Tai yra pats sėkmingiausias projektas Lietuvoje per pastaruosius metus. Kodėl? Nes jo idėja yra pažangi, ji yra nišinė, kurios nori visas pasaulis, – kalbėjo A. Guoga. – „Tonysports“ startavo su 5 tūkst. litų pradiniu kapitalu.“
Pasak A. Guogos, įmonės vadovas Andrius Kolesnikas suprato krepšininkus. Šiuo metu įmonės apyvarta siekia 1 mln. litų per metus, jos pelnas – 300 tūkst. „Įmonė remia Kauno „Žalgirį“, – pabrėžė A. Guoga. – Kaip to pasiekti? Visų pirma, tai nebuvo idėja tiesiog atidaryti parduotuvę ir laukti klientų. Nepamirškite, pasaulis pasikeitė. Nuolat reikia galvoti, kokia yra idėja ir kokia yra niša.“
Pasak A. Guogos, visa verslo ateitis yra virtualioje erdvėje. „Perspektyvų turime labai gerų, galime sukurti didžiules įmones, tereikia idėjos ir nišos. Niša yra – 15 mln. žmonių. Kur yra didžiausias turgus pasaulyje? „Ebay“. Nebūti tame turguje būtų kvaila. Kiekvienas galite turėti ten prekystalį. Žmonėms trūksta prekių. Mes ten galime sėkmingai pardavinėti krepšinio avalynę. Aktyviems Lietuvos žmonėms dabar – aukso amžius. Turite idėjų? Reikia pradėti nuo jos“, – kalbėjo A. Guoga.
Jis priminė, kad esame Europos Sąjungos nariai: „Mes galime pasiekti visą pasaulį, galime konkuruoti ir parduoti bet ką. Galime turėti savo portalus, kurti aplikacijas. Variantų yra labai daug.“
„Kas yra didžiausia rizika? – klausė verslininkas. – Kai nežinai, ką darai. Ne klaidos yra rizika. Klaidų padarau ir aš. Turite idėją, turite nišą ir žinote, ko norite – tada jūs nerizikuojate. Tik dirbdami su žmonėmis galime ką nors pasiekti. Vienas nebūčiau sukūręs „Tonysports“. Ne aš ją ir sukūriau. Tai idėja, kuriai reikėjo palaikymo, investavau į žmogų, kuris turėjo žinių.“