• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

50 gramų – ne tik svorio matas, su kuriuo dažnai susiduriame virtuvėje ar per šventes, bet ir naujo maisto verslo, kuris kokybišką skonį derina su kūrybine maisto išraiška, pavadinimas.

50 gramų – ne tik svorio matas, su kuriuo dažnai susiduriame virtuvėje ar per šventes, bet ir naujo maisto verslo, kuris kokybišką skonį derina su kūrybine maisto išraiška, pavadinimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„50 gramų“ įkūrėjai Dominykas Čečkauskas ir Gintarė Štaraitė teigia, kad pagrindinė verslo idėja – ne tik tiekti kokybišką maistą, bet ir suteikti jam patrauklią išvaizdą. „Stengiamės derinti gerą maistą bei skonį su estetine jo išraiška ir taip kelti maisto bei jo vaizdo kokybę“, – pasakoja D. Čečkauskas.

REKLAMA

„50 gramų“ užsiima ne tik maitinimu renginiuose, bet ir jų dekoravimu, fotografavimu, taip pat maisto stilizavimu, alkoholio degustacijomis bei kūrybiniais projektais.

Patinka iššūkiai

„50 gramų“ įsikūrė prieš pusę metų, kai ilgą laiką su maistu susijusiose srityse dirbę D. Čečkauskas ir G. Štaraitė ryžosi atsiduoti maisto aistrai ir imtis veiklos patys. Dar nespėję įkurti tinklalapio, „50 gramų“ savininkai sulaukė skambučių iš dviejų klientų, ieškančių kompanijos, kuri galėtų teikti maitinimo paslaugą per stambius renginius. „Tokia staigi pradžia buvo lyg šaltas dušas, bet viskas puikiai pavyko. Tai suteikė pasitikėjimo savimi“, – prisimena D. Čečkauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar „50 gramų“ turi įvairiausių užsakovų: nuo konferencijų iki vestuvių organizatorių, nuo filmavimo komandų iki prekybos centrų. Kurdama meniu komanda bendrauja su klientu ir bando tiksliai suprasti, kas jam patiktų.

„Mes stengiamės apie klientą išsiaiškinti kuo daugiau, pavyzdžiui, ar yra kokia nors šventės, kuriai ruošime maistą, tema, gal klientas pats kuo nors domisi. Kai išsigryniname temą, galvojame receptus“, – pasakoja D. Čečkauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat komanda stengiasi pateikti ką nors naujo ir netikėto. „Pavyzdžiui, vyko renginys, kurio tema – Meksika. Nenorėjome ruošti elementarių, visiems žinomų meksikietiškų patiekalų, tad stengėmės sugalvoti ką nors įdomesnio“, – sako G. Štaraitė.

REKLAMA

Žavi amerikietiška virtuvė

Nors „50 gramų“ meniu būna ir neįprastų patiekalų, klientai nenusivilia: komanda kukliai pripažįsta, kad net apie 80 proc. „50 gramų“ kuriamo maisto ragautojus itin sužavi. „Kartais atrodo, kad žmogui kuris nors patiekalas patiks mažiausiai, bet būtent jį labiausiai išgiria“, – džiaugiasi G. Štaraitė.

REKLAMA

Itin stipri „50 gramų“ komanda jaučiasi gamindama mėsainius. „Man apskritai labai patinka amerikiečių virtuvė. Daug kas juokiasi – kas ta amerikietiška virtuvė? Nėra tokios, – pasakoja Dominykas. – Iš tikrųjų šiai virtuvei priklauso visi didkepsniai, mėsainiai, šonkauliai. Man šiuos patiekalus kurti labai įdomu. Kaskart, kai juos ruošiame, sulaukiame didelio pasisekimo.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mėsainiai buvo tapę ir komandos kūrybinio projekto objektu – „50 gramų“ savo „Facebook“ puslapyje skelbė mėsainių receptus su specialiai kurtomis stilingomis iliustracijomis.

Nuolat investuoja

„50 gramų“ taip pat stilizuoja maistą fotosesijoms, filmavimams ar prekybos centrų vitrinoms. „Tai nėra pati pelningiausia sritis, bet suteikia pozityvaus viešumo bei kūrybinių iššūkių, – aiškina D. Čečkauskas. – Savo fotografuojamiems objektams siekiame sukurti ne tik gražią išvaizdą, bet ir kokį nors siužetą.“

REKLAMA

„50 gramų“ į savo veiklą stengiasi nuolat investuoti. 30 proc. kiekvieno projekto uždarbio panaudojama investicijoms. „Kiekvienas projektas turi subtilybių, tad kiekvienam jų reikia skirtingų priemonių ar aparatūros“, – pasakoja verslo kūrėjai. Ateityje jie norėtų prie verslo pridurti kavinę ar užeigą bei rengti projektus, susijusius su vaikų maitinimu.

REKLAMA

Žingsniu priekyje

Norintiesiems pradėti nuosavą verslą „50 gramų“ komanda turi paprastą patarimą – reikia tiesiog daryti. „Gal tai banalus patarimas, bet jeigu turi kokią nors aistrą, jei kurioje nors srityje jautiesi užtikrintas – daryk“, – tikina G. Štaraitė.

O pradėjus verslą, pasak pašnekovų, svarbiausia nuspėti klientų ateities norus. „Klientui reikia stengtis pasiūlyti ne tai, ko jis nori dabar, bet tai, ko norės, tarkime, po metų ar dvejų, – sako D. Čečkauskas. – Verslas turi būti vienu žingsniu priešakyje kliento.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų