Nėra nieko labiau erzinančio, negu klausytis, ką kiekvienam žmogui reiškia žodis „dirbti“. Dažnai bendradarbiai leidžiasi į diskusijas, kas dirba daugiau, kas mažiau ir vėliau vertina, kaip turėtų būti, pastebi inc.com.
Verslo naujienų portalo teigimu, geriau koncentruotis ne į daug laiko reikalaujančius dialogus, tačiau ką iš tiesų reiškia dirbti. Apibrėžiami keturi skirtingi darbo stiliai. Tai – darymas, vedimas, rūpinimasis ir mokymasis.
Geriausiose komandose esti visų keturių darbo stilių. Susipažinkite su jais detaliau ir išsiaiškinkite, kokį darbo stilių esate įvaldę.
Darymas
Tokie žmonės iš karto pralinksmėja, kada darbai yra užbaigiami, viskas patikrinta, projektai yra jau pasibaigę. Jie moka puikiai susikoncentruoti darbui ir stengiasi atlikti juos kruopščiai ir atsakingai. Dėl pernelyg didelio susikoncentravimo darbui jie pamiršta komunikuoti su kolegomis. Būtent dėl to, jų kolegos net nežino, ką jie veikia einamuoju momentu.
Vedimas
Tikri lyderiai turi viziją ir priverčia ja patikėti aplinkinius. Inc.com teigia, kad tuomet belieka tik sekti jais. Nors tai gali skambėti ne pernelyg gerai, taičau reikėtų pripažinti, kad be jų darbas tarsi neturėtų vizijos. Kaip pastebi verslo naujienų portalas, lyderiai taip įsijaučia į savo idėją, kad net praranda realų sąlytį su tikrove.
Besirūpinantieji
Tokie darbuotojai darbe dažniausiai rūpinasi gerais tarpusavio santykiais komandoje. Besirūpinantieji kitais įsitikinę, kad vieninga komanda gali padaryti daugiau būdama kartu. Konfliktų metu jie dažniausiai kuo greičiau stengiasi juos išspręsti. Besirūpinantieji pasižymi dideliu empatijos jausmu. Be to, jeigu jums kada kils klausimas, kaip kitas jūsų kolega jaučiasi, atminkite, kad besirūpinantieji kitais visada tai žinos.
Besimokantieji
Tokie darbuotojai – nuolatos bando atrasti ar sužinoti kažką naujo. Jie nuolatos mokosi, nepriklausomai nuo to, kiek laiko jie dirba tam tikroje darbovietėje. Vis dėlto, didžiausias jų trūkumas yra tas, kad nuolatos besimokantieji užmiršta pabaigti pradėtus darbus. Tokiems darbuotojams reikėtų labai organizuotos komandos. Vis dėlto, probleminėse situacijose jie dažniausiai pirmieji randa išeitį.
Taigi prieš diskutuodami, kas dirba daugiau ar mažiau, pirma prisiminkite, kad kiekvienas turi savotiškus darbo metodus. Verslo naujienų portalas primena, kad svarbiausia yra suprasti, koks jums metodas tinka labiausiai.