„Porsche“ bandymas persiplėšti į dvi dalis mums demonstruoja, jog vokiečiai iš tikrųjų yra pasiryžę patenkinti dviejų skirtingų grupių poreikius. Kol vieni alpo dėl „Mission E Cross Turismo“ koncepto – elektra varomo padidinto pravažumo universalo, ilgamečiai „Porsche“ entuziastai negalėjo atitraukti nuo štai šio delikateso – „911 GT3 RS“.
„Velniop komfortą ir tylą mėgstantį kaimyną“ versija nuo šiol bus komplektuojama su 4 litrų, 6 cilindrų atmosferiniu motoru, kuris išvysto net 520 arklio galių ir 468 Nm sukimo momentą! Jis itin pajėgus variklis buvo suporuotas su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže, kuri pasirūpins, jog „911 GT3 RS“ iki 100 km/val. įsibėgėtų vos per 3 sekundes ir sparčiai greitėtų iki tol, kol pasieksite maksimalų 312 km/val. greitį.
Kadangi tai grynakraujis vairuotojo automobilis, nenuostabu, jog jį gaminant buvo panaudotos itin lengvos medžiagos. Pavyzdžiui, priekinės automobilio dalies kėbulo dalys buvo pagamintos iš poliuretano, priekyje esantis bagažinės dangtis ir sparnai – iš anglies pluošto, stogas – iš magnio.
Jeigu esate vienas iš tų, kuris nori ir taip lengvą „911 GT3 RS“ pasodinti ant dietos, iškart galės užsisakyti „Weissach Package“, kuriame bus: iš anglies pluošto pagamintas stogas, stabilizatoriai ir dar keletas komponentų, kurių dėka badu mirštantis automobilis numes dar 5,8 kilogramo. Tačiau tai dar ne viskas.
„911 GT3 RS“ pirkėjams bus siūloma įsigyti kaltiniai ratlankiai, kurie padės numesti dar 11,3 kilogramo!
Pradinė šio gėrio kaina? 195 000 eurų.