Klasikinių automobilių modernizacija yra pakankamai populiari niša, ypač Vakarų Europoje, kurioje gyvenantys automanai nori prailginti tam tikro modelio gyvenimą. Puikus to pavyzdys yra „David Brown“ kompanijos projektas – modernizuotas klasikinis „Mini“ hečbekas.
Ženevos automobilių parodoje buvo eksponuojami net du pavyzdiniai projektai, kurie privers iš naujo įsimylėti mažą, žavų ir itin kompaktišką britišką hečbeką. Didžiausia bėda yra tokio projekto kaina. Parodoje demonstruotų egzempliorių kainos siekė ~ 90 000 eurų.
„David Brown“ kompanijos darbuotojai negamina automobilio iš naujo. Jie įsigyja naudotą „Mini“ hečbeką, išima visas įmanomas detales, išsuka visus varžtus ir palieka tik originalią „Mini“ struktūrą, ją sutvarko, padengia apsauga nuo korozijos, paruošia dažymui ir tik tada pradeda krauti „David Brown“ specialistų pagamintus priedus.
Britų kompanija pasirūpina papildomu garso izoliacijos sluoksniu, kokybiškomis interjero apdailos medžiagomis, modernia elektros instaliacija ir visa komforto įranga, kuri yra būdinga 21 amžiaus automobiliui. Žinoma, Jūs negausite išmanios greičio ir palaikymo kontrolės, tačiau vietoj to Jus džiugins itin patogios sėdynės, aukščiausios klasės garso įranga ir žvaliai veikiantis 1,2 litro, 80 arklio galių išvystantis atmosferinis motoras. Jis „David Brown“ dirbtuvėse būna suporuotas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Vos 739 kilogramus sveriantis hečbekas nepadės Jums laimėti akceleracijos lenktynių, tačiau ankštose miestų gatvėse jis jausis kaip žuvis vandenyje.
„David Brown“ atstovai teigia, jog „Mini“ hečbeko modernizacija vykdoma tik pagal specialų užsakymą. Kadangi tai nėra labai pigus projektas, jo autoriai tikisi per metus pagaminti bent 25 mažylio „Mini“ vienetų.