• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Nepaisant visuotinės psichozės dėl padidinto pravažumo, krosoverių ar SUV tipo automobilių, pasaulyje visuomet buvo gamintojai, kurie specializuodavosi tik visureigių gamyba - tai „Land Rover“ ir „Jeep“.

6

 Nepaisant visuotinės psichozės dėl padidinto pravažumo, krosoverių ar SUV tipo automobilių, pasaulyje visuomet buvo gamintojai, kurie specializuodavosi tik visureigių gamyba - tai „Land Rover“ ir „Jeep“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per pastarąjį dešimtmetį abi markės nuėjo skirtingais keliais ir reprezentuoja skirtingą požiūrį į automobilius, kurie turi visų ratų pavarą ir gali pravažiuoti bet kur. „Land Rover“ tapo technologiškai pažangūs visureigiai, kai tuo tarpu „Jeep“ nuolatos akcentavo paprastumą. Kam išradinėti dviratį antrą kartą, jeigu jis jau išrastas?

REKLAMA

Ši filosofija patinka tiems, kurie į milžinišką elektroninių sistemų kiekį žiūri skeptiškai. Nors „Jeep“ automobiliai taip pat turi įvairiausių elektroninių pagalbininkų, tačiau patį sunkiausią darbą vis dar atlieka mechaniniai komponentai.

Ženevos automobilių parodoje „Jeep“ pristatė savo naujausią kūrinį - kompaktišką „Jeep Compass“ visureigį, kuris pakeis „Patriot“ ir senosios kartos „Compass“ modelius. Du zuikiai vienu šūviu? Galima sakyti ir taip, nes naujasis „Compass“ labiau primena sumažintą „Jeep Grand Cherokee“ versiją, o tai yra gerai, nes kontraversiškai atrodantis „Cherokee“ iki šiol priverčia sapnuoti košmarus.

REKLAMA
REKLAMA

„Jeep“ pristatydama naująjį „Compass“ ne vieną kartą akcentavo, jog jis pasižymi geriausiomis pravažumo savybėmis segmente. Automobilis komplektuojamas su efektyviai veikiančia keturių varančiųjų ratų sistema, kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų : „Auto“, „Snow“, „Sand“, „Mud“ ir „Rock“. Pastarąjį bus galima pasirinkti tik „Trailhawk“ modeliuose, kurie iš gamyklos išrieda labiau pritaikyti bekelei.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naudojant „Auto“ režimą, automobilis į priekį nuolatos judės priekinių varančiųjų ratų pagalba. Sistemai užfiksavus, jog priekiniai ratai praranda sukibimą su kelio danga, į pagalbą ateis į gale esantys ratai, kurie padės susitvarkyti su slidžia kelio danga arba padės išvažiuoti į purvo vonios.

REKLAMA

Variklių gamoje : 1,4 litro benzininis motoras galintis išvystyti 140 arba 170 arklio galių. Pirmoji modelio versija bus komplektuojama tik su priekinių ratų pavara, o galingesnė tik su keturių varančiųjų ratų pavara ir 9 laipsnių automatine pavarų dėže.

Dyzelinių variklių pasirinkimas bus truputėlį platesnis : 1,6 litro 120 AG, 2,0 litrų 140 AG arba 170 AG. 120 ir 140 arklio galių išvystantys motorai bus poruojami su mechaninėmis ir automatinėmis transmisijomis. Tuo tarpu 170 arklio galių išvystantis dyzelis bus poruojamas tik su devynių laipsnių automatu.

REKLAMA

Kaip ir daugelis modernių automobilių, naujasis „Jeep“ bus komplektuojamas su naujausiomis pagalbininkėmis : eismo juostos persirikiavimo sistema, automatine stabdymo sistema, paralelinio parkavimo sistema, adaptyvia greičio palaikymo kontrole ir t.t.

„Jeep Compass“ prekyboje turėtų pasirodyti šių metų vasarą. Prognozuojama, jog „Jeep“ visureigis kainuos nuo maždaug 25 000 eurų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų