Visgi tokius gamintojo perspėjimus griežtai sukritikavo profesinės sąjungos. Tuo metu pagrindinė Vokietijos pramonės profsąjunga „IG Metall“ kad toks planas gali itin pakenkti bendrovei, rašo CNBC.
„Europos automobilių pramonė atsidūrė labai sudėtingoje ir rimtoje situacijoje. Ekonominė aplinka tapo dar sudėtingesnė, o į Europos rinką žengia nauji konkurentai.
Be to, ypač Vokietija, kaip gamybos vieta, vis labiau atsilieka konkurencingumo požiūriu“, – pareiškė „Volkswagen Group“ generalinis direktorius Oliveris Blume.
Jo teigimu, bendrovė „dabar turi griebtis ryžtingų veiksmų“, o prekiniai ženklai esą turės būti restruktūrizuoti.
„Situacija labai įtempta ir negali būti išspręsta paprasčiausiomis sąnaudų mažinimo priemonėmis“, – kalbėjo VW prekės ženklo vadovas Thomas Schaferis.
Negana to, „Volkswagen“ atstovai taip pat buvo priversti nutraukti nuo 1994 m. galiojančią darbo apsaugos programą, kad užtikrintų „skubiai reikalingus struktūrinius pokyčius, siekiant didesnio konkurencingumo trumpuoju laikotarpiu“.
Jeigu pokyčiai būtų priimti, „Volkswagen“ uždarytų keletą gamyklų Vokietijoje ir atsisakytų prisiimto įsipareigojimo iki 2030-ųjų nebemažinti darbo vietų skaičiaus.