JAV žaislų gamintoja „Mattel“ jau yra pradėjusi Barbių krintančiomis garbanomis kirpimą plikai, bet planuoja dovanoti jas tiesiai ligoninėms užuot pardavinėję.
Nauja lėlės versija buvo sukurta atsiliepiant į „Facebook'e“ vienos mamos iš JAV inicijuotą kampaniją, agituojančią pagaminti pliką Barbę. Minėtos moters dukrai teko išgyventi chemoterapiją. Kampanija šiais metais sulaukė 150 tūkst. rėmėjų.
Savaitgalį Šventojo sosto dienraštis „L'Osservatore Romano“ paragino „Mattel“ žengti dar vieną žingsnį. „Kodėl gi nepardavinėti plikos Barbės“, – klausė jis.
Girdama naująjį lėlės modelį straipsnio autorė istorikė Giulia Galeotti sako, kad Barbė yra „viena labiausiai kritikuojamų ir stigmatizuojamų lėlių, ir ne be pagrindo“.
Su savo „tobula ir nerealia“ figūra Barbė lieka „plastikinio grožio ir tuščio blondiniškumo“ simboliu, tvirtina dienraštis pridurdamas, kad „plastinė chururgija buvo dalis jos DNR dar prieš plastinei chirurgijai tampant įprasta“.
G. Galeotti palankiai vertina tai, kad „Mattel“ bėgams metams sukūrė įvairių Barbių, nekalbant jau apie Becky, Barbės draugę, kuri naudojasi neįgaliųjų vežimėliu.
Naujoji plika Barbė – oficialiai Barbės „draugė“, kuri ateis su perukais, skrybelėmis ir skaromis, – yra įrodymas, kad Amerikos blondinė evoliucionuoja, teigia Vatikano dienraštis.
„Bet abejonių lieka, – priduria „L'Osservatore Romano“. – Kiek iš mūsų realiai radome šias Barbes parduotuvių lentynose? Kodėl realiame pasaulyje nėra šios politiškai ir švietėjiškai korektiškų lėlių serijos pėdsakų?“.