Bendrovė nurodė, kad buvo priversta nutraukti kontraktą dėl vaizdo įrašo, paviešinto sausio 11 dieną. Jame F. Kjellbergas, pasinaudojęs tinklapio „Fiverr“ paslaugomis, susirado du indus, kurie nupiešė ir iškėlę laikė plakatą su užrašu „Death To All Jews“ („Mirtis visiems žydams“).
Pasak „Maker Studios“ atstovų, bendradarbiavimas su PewDiePie buvo paremtas visiškas autoriaus veiklos laisve, tačiau panašūs įrašai absoliučiai neatitinka „Disney“ ideologijos.
F. Kjellbergas ne sykį yra pabrėžęs, kad nėra antisemitas arba kitų radikalių judėjimų šalininkas. Tinklaraštininkas prisipažino, kad visada mėgo provokacines išdaigas ir savo populiarumą įgijo būtent jų dėka.
„Maker Studios“ užsiima serialų ir kitų pramoginių laidų kūrimu „YouTube“. 2014-aisiais „Disney“ studiją įsigijo už 675 mln. dolerių.
Švedas išgarsėjo tiesiog žaisdamas kompiuterinius žaidimus ir transliuodamas tai internetu.
53 mln. sekėjų, daugiausiai jauno amžiaus „geimerių“, turintis PewDiePie per metus iš reklamos „YouTube“, įvairių sutarčių ir kontraktų su rėmėjais, uždirba apie 14 mln. dolerių per metus. Teigiama, kad didžiąją šios sumos dalį sudarė kontrakto su „Disney“ pajamos.