• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Indijos oro linijos „Air India“ sulaukė didžiulio atgarsio socialinėje žiniasklaidoje po to, kai skrydis iš Čikagos į Delį buvo atšauktas po 10 valandų, praleistų ore. Indijos žiniasklaidos duomenimis, „techninės problemos“ iš tiesų buvo užkimšti tualetai, dėl ko ir teko apsukti lėktuvą.

Indijos oro linijos „Air India“ sulaukė didžiulio atgarsio socialinėje žiniasklaidoje po to, kai skrydis iš Čikagos į Delį buvo atšauktas po 10 valandų, praleistų ore. Indijos žiniasklaidos duomenimis, „techninės problemos“ iš tiesų buvo užkimšti tualetai, dėl ko ir teko apsukti lėktuvą.

REKLAMA

Po to, kai ketvirtadienį skrydis iš Čikagos į Delį po 10 valandų skrydžio ore buvo grąžintas atgal, kaip teigiama, dėl užsikimšusių tualetų, „Air India“ sulaukė didžiulio atgarsio socialinėje žiniasklaidoje, rašoma „Hindustan Times“. Oro transporto bendrovė teigė, kad dėl „techninės problemos“ skrydis buvo priverstas grįžti į JAV miestą, o visiems keleiviams buvo pasiūlyta grąžinti visus sumokėtus pinigus.

„AI126, vykdantis skrydį iš Čikagos į Delį 2025 m. kovo 6 d., dėl techninės problemos grįžo į Čikagą. Nusileidus Čikagoje visi keleiviai ir įgula normaliai išlipo iš lėktuvo ir, siekiant sumažinti nepatogumus, jiems buvo suteiktas apgyvendinimas. Imamasi alternatyvių priemonių, kad keleiviai būtų nuskraidinti į paskirties vietą. Be to, keleiviams taip pat siūloma grąžinti visą sumą už atšauktą skrydį ir nemokamai pakeisti skrydžio tvarkaraštį, jei jie to pageidauja. „Air India“ ir toliau teikia pirmenybę savo klientų ir įgulos saugumui ir gerovei“, – „Hindustan Times“ sakė „Air India“ atstovas spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau apie įvykį informuotas šaltinis naujienų agentūrai PTI sakė, kad lėktuvas turėjo grįžti, nes buvo užsikimšę daugelis tualetų.

REKLAMA

„Žinojo apie tualetus, bet nusprendė skristi“

Vienas „Air India“ skrydžio keleivis patvirtino, kad grįžimo priežastis buvo užsikimšę tualetai. Prieš tris dienas anoniminiame „Reddit“ įraše, kuriuo pasidalijo prieš tris dienas, keleivis teigė, kad aštuoni iš 12 lėktuvo tualetų buvo užsikimšę, o įgula nusprendė pakilti iš Čikagos, nors ir žinojo apie šią problemą.

„Matyt, įgula apie tai žinojo, bet nusprendė pakilti. Vėliau kapitonas nepranešė, kad skrydis grįžta atgal. Kai kurie keleiviai tai pastebėjo skrydžio žemėlapyje ekrane ir iškėlė šią problemą įgulai“, – cituojamas anonimas.

REKLAMA
REKLAMA

Jis teigė, kad kapitonas apie grįžimą paskelbė tik po to, kada kai kurie keleiviai sukėlė triukšmą dėl antisanitarinių sąlygų.

Kituose šaltiniuose skelbiama, kad įgula nusprendė sukti atgal tada, kai užsikimšo 11 iš 12 lėktuve esančių tualetų. Vienintelis „veikiantis“ buvo likęs verslo klasės skyriuje.

„Air India“ susiduria su kritika

Visą incidentą „Air India“ keleivis pavadino „gėdingu“, o kiti „Reddit“ tinkle kritikavo oro linijų bendrovę dėl, jų nuomone, nuolat blogėjančios paslaugų kokybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mano mama kartą skrido iš Niujorko į Delį lėktuvu, iš kurio į praėjimą tekėjo vanduo iš tualeto. Taigi taip, tai normalu“, – teigė kitas anonimas.

Atsakomoji reakcija buvo dar aršesnė X, kur nesusijusi su aptariamu įvykiu filmuota medžiaga iš „Air India“ lėktuvo vidaus per kelias valandas surinko 6 mln. peržiūrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų