Dviejų variklių lėktuvas „Embraer Phenom 100“ įsirėžė į dviejų aukštų namą, esantį už maždaug 1,6 km nuo Montgomerio apygardos aerodromo Vašingtono priemiestyje Geitersberge.
JAV Federalinės aviacijos administracijos (FAA) informacija rodo, kad tas lėktuvas buvo registruotas Šiaurės Karolinos universiteto epidemiologijos profesoriaus adjunkto Michaelo Rosenbergo (Maiklo Rozenbergo) vardu. Profesorius taip pat vadovavo klinikinių tyrimų bendrovei „Health Decisions, Inc.“
2010 metais M.Rosenbergas sudaužė kitą lėktuvą netoli pirmadienį įvykusios katastrofos vietos, tačiau tąsyk žmonės nenukentėjo, rodo Nacionalinės transporto saugumo valdybos (NTSB) duomenys. Tas incidentas įvyko Montgomerio apygardos aerodrome, kai pilotas nesuvaldė orlaivio leisdamasis ir įsirėžė į medžius.
M.Rosenbergas pirmadienį skrido į tą patį oro uostą ir pilotavo lėktuvą, kuriame buvo du kiti žmonės. Jie visi žuvo kartu su motina ir dviem vaikais, buvusiais name, į kurį pataikė orlaivis, sakoma Montgomerio apygardos ugniagesių gelbėtojų departamento atstovo Pete'o Piringerio (Pito Pirindžerio) pranešime socialiniame tinkle „Twitter“.
Pažirusios lėktuvo nuolaužos sukėlė gaisrus, sunaikinusius dar du namus, o trys kiti namai buvo apgadinti. Pasak P.Piringerio, ugniagesiai suvaldė liepsnas, tačiau šiek tiek aviacinių degalų nutekėjo į vieną upelį.
Tas lėktuvas pakilo iš Šiaurės Karolinos universitetinio miestelio Čapel Hilo oro uosto 9 val. 30 min. vietos (16 val. 30 min. Lietuvos) laiku, kitas NTSB atstovas sakė per spaudos konferenciją pirmadienio vakarą.
Tyrėjai, kurie įvykio vietoje planuoja dirbti apie savaitę, aiškinsis, kokią patirtį ir parengimą buvo įgijęs pilotas, kokios buvo meteorologinės sąlygos, kokia buvo variklių būklė, taip pat apklaus aerodromo oro dispečerį, kuris vadovavo lėktuvo nusileidimui, sakė NTSB atstovas Robertas Sumwaltas (Robertas Samvoltas). Pareigūnai neatmeta prielaidos, kad lėktuvas galėjo susidurti su paukščiu.
„Mūsų uždavinys – išsiaiškinti kas nutiko ir kodėl nutiko, siekiant užtikrinti, kad tai niekada nebeįvyktų“, – R.Sumwaltas pabrėžė per spaudos konferenciją.
Incidento liudininkai pasakojo vietos žiniasklaidai, kad lėktuvas skraidė ratais, išskleidęs važiuoklę, ir atrodė, kad jis sunkiai valdomas.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.