Smarkiai pasviręs oro bendrovės „TransAsia Airways“ reiso GE235 lėktuvas vasarį grybštelėjo sparno galu automobilių estakadą ir nukrito į upę tuojau po to, kai pakilo iš Taibėjaus Songšano oro uosto. Lėktuve buvo 53 keleiviai ir penki įgulos nariai; tik 15 žmonių buvo išgelbėti.
Taivano aviacijos saugumo tarybos paskelbtos sukrečiančios garso įrašo iš pilotų kabinos stenogramos rodo, kad lakūnai reagavo į gedimą viename variklyje, kurio trauka susilpnėjo, bet per klaidą sumažino kito, nesugedusio variklio trauką.
Ketvirtadienį paskelbtoje ataskaitoje sakoma, kad apie gedimą įspėjantis signalas įsijungė lainerius pasiekus 365 metrų aukštį.
Signalas rodė, kad iš lėktuvo antrojo variklio „kylanti išsiveržė liepsna“.
Sugedęs variklis perspėjimo signale buvo įvardytas kaip „2-asis variklis“, bet lėktuvą valdęs pilotas ištarė: „Patrauksiu atgal 1-ojo variklio traukos svirtį.“
Tuomet lėktuvas tapo nevaldomas, nes neveikė abu varikliai, o pilotai desperatiškai stengėsi juos iš naujo įjungti, likus kelioms sekundėms iki sudužimo.
Paskutiniai žodžiai, nuskambėję juodosios dėžės įraše, buvo antrojo piloto šūksnis: „Smūgis, smūgis! Pasiruoškit smūgiui!“
Tyrėjai atsisakė įvardyti tą lėktuvą valdžiusį pilotą, bet tuojau po šios katastrofos skelbtuose pranešimuose buvo sakoma, kad tas lakūnas buvo Liao Chien-chungas.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.