Pasak jo, „Nurminen Logistics“ akcijos buvo pelningiausios Helsinkio vertybinių popierių biržoje 2023 metais.
Nors karas tęsiasi jau trečius metus, o sienos uždarytos, rusiško nikelio ir trąšų gabenimas geležinkeliu nesiliauja. Pervežimų nesustabdo ir Suomijos centrinio profesinių sąjungų susivienijimo SAK streikai.
Kaip rašo „Yle“, rusiškam nikeliui ir trąšoms šiuo metu sankcijos netaikomos, nes tai - kritinės svarbos žaliavos. Importas organizuojamas remiantis Suomijos ir Rusijos tarpvalstybine sutartimi dėl geležinkelio pervežimų.
Nikelis gabenamas į „Nornickel Harjavalta“ gamyklą, priklausančią Rusijos kasybos ir metalurgijos grupei „Nornickel“. Didžiausias „Nornickel“ savininkas yra Rusijos oligarchas Vladimiras Potaninas, kuriam taikomos JAV, Didžiosios Britanijos ir Kanados, bet ne ES sankcijos.
Trąšos iš Rusijos vežamos į Kotkos uostą. „Yle“ duomenimis, už jų krovimą uoste atsakinga Rusijos uosto operatorė „Fertilog“. Bendrovė neatsakė į portalo prašymą pateikti komentarų šiuo klausimu.