Nurodoma, kad inkarui trūksta vieno iš antgalių, o jo ištraukimas į paviršių truko visą dieną.
Anot policijos, vienoje pažeidimo vietos pusėje jūros dugne yra plati vilkimo žymė, o kitoje pusėje – siaura vilkimo žymė, kuri tęsiasi į rytus kelis kilometrus.
Pasieniečių padarytose nuotraukose matyti, kad dujotiekio betoninis korpusas ir plieninis apvalkalas yra sulaužyti.
Suomijos policija penktadienį pranešė, kad, jai atliekant tyrimą dėl įtariamo šį mėnesį pažeisto Suomiją ir Estiją jungiančio dujotiekio sabotažo, tyrėjų dėmesio centre yra kinų laivas.
Po to, kai spalio 8 dieną dėl nuotėkio buvo uždarytas dujotiekis „Balticconnector“, Suomijos institucijos tiria pažeidimą, kurį, jų teigimu, sukėlė išorinė veikla.
„Su Honkongo vėliava plaukiojančio laivo „Newnew Polar Bear“ judėjimas sutampa su dujotiekio pažeidimo laiku ir vieta“, – tuomet paskelbė Nacionalinis tyrimų biuras.
„Bendradarbiausime su Kinijos institucijomis, kad nustatytume minėto laivo vaidmenį“, – pažymėjo detektyvas inspektorius Risto Lohi
Policija taip pat patvirtino, kad žalą sukėlė išorinė mechaninė jėga ir kad netoli pažeisto vamzdyno buvo rastas kažkoks sunkus daiktas.
„Jūros dugne rastas neseniai susiformavęs didžiulis žemės grumstas, kuriame tikriausiai yra itin sunkus objektas“, – sakė R. Lohi.
Policija bandys iškelti objektą iš jūros dugno, kad ištirtų, ar jis susijęs su dujotiekio pažeidimu.
Tuo metu švedų vyriausybė pirmadienį paskelbė, kad Švediją ir Estiją jungiantį telekomunikacijų kabelį anksčiau šį mėnesį sugadino išorinė jėga.
„Patvirtinta, kad kabelis buvo pažeistas dėl išorinės jėgos ar gadinimo“, – sakoma vyriausybės pareiškime.
Manoma, kad kabelis buvo sugadintas tuo pačiu metu kaip ir dujotiekis „Balticconnector“.
Praėjusią savaitę NATO paskelbė, kad reaguodama į povandeninei infrastruktūrai padarytą žalą stiprina patruliavimą Baltijos jūroje, įskaitant papildomus stebėjimo ir žvalgybos skrydžius. Į minimą rajoną taip pat buvo išsiųsti keturi NATO minų tralai.