Mašina nuskaito QR kodą ant nugarinės sulčių pakelio dalies ir patikrina galiojimo datą. Jeigu pakuotė buvo nenaudojama ilgiau nei 6 dienas, tai sulčiaspaudė „atsisako dirbti“. Gaminti sultis su savos gamybos daržovėmis ir vaisiais taip pat nepavyks – sulčiaspaudė priima tik savo gamybos „Juicero“ paketus.
Vienos tokios sulčiaspaudės kaina – 399 doleriai, vienos sulčių pakuotės – 5-8 doleriai. Sultys yra parduodamos išskirtinai tik sulčiaspaudės savininkams.
„Juicero“ kūrėjas Dougas Evansas – sveikos mitybos šalininkas. 2002-aisias jis tapo vienu iš „Organic Avenue“ tinklo įkūrėjų. Išbuvęs versle dešimt metų, D. Evansas pardavė kontrolinį akcijų paketą investuotojams, kurie netrukus jį atleido iš direktoriaus pareigų, o vėliau ir patys bankrutavo.
Naujoji D. Evanso idėja netruko pritraukti investicijų: 2015-aisiais „Google Ventures“ ir kiti investuotojai į startuolį investavo 120 mln. dolerių. Verslininkas Brianas Frankas, kuris investuoja į bendroves, susijusias su maistu ir technologijomis, teigia: „Investuotojus masina verslas, kuris derina vienkartinį technikos pardavimą ir būtinybę nuolatos pirkti įvairias pakuotes“.
„Bloomberg“ pažymi, kad 2016-aisiais šis startuolis buvo vienas iš populiariausių tarp įrengimų gamintojų.
Rankomis – greičiau
Tačiau 2017-ųjų balandį leidinys išsiaiškino, kad „Juicero“ sulčių mišinio paketus galima tiesiog išspausti rankomis, nenaudojant jokių papildomų įrankių ar įrenginių. Reporteriai netgi atliko eksperimentą ir sugebėjo rankomis pakuotę išspausti greičiau, negu gamintojo įrenginys. Reporterė 220 g sulčių išspaudė per pusantros minutės, sulčiaspaudė – 226 g išspaudė per dvi. „Ar jums iš tiesų reikalinga mašina už 400 dolerių?“ – užduoda klausimą „Bloomberg“.
Anot „Bloomberg“, du „Juicero“ investuotojai liko apstulbę, sužinoję apie tyrimą. Vienas iš jų pareiškė: jų bendrovė niekada nebūtų susitikinėjusi su D. Evansu, jeigu būtų žinoję, kad jo sulčių pakuotėms nėra reikalingos technologijos. Keturi artimi bendrovei asmenys, su kuriais pavyko susisiekti „Bloomberg“ pareiškė: „Juicero“ žinojo, kad sultis galima išspausti rankomis, tačiau nieko apie tai nesakė investuotojams. Maža to, pati sulčiaspaudė išėjo didesnė, negu planavo įkūrėjas.
Patys „Juicero“ leidiniui situacijos nekomentavo.
Tiesa, vienas iš investuotojų, Dougas Chertokas pripažino, kad ir pats pastebėjo, jog pakuotes galima išspausti rankomis. „Be jokios abejonės, paketus galima išspausti ir be įrenginio,“ – pareiškė jis ir pridūrė, kad vis tiek yra didžiulės bendrovės gerbėjas. D. Chertokas teigė, kad vertingas yra pats „Juicero“ požiūris į organinių produktų pristatymą: bendrovė taps „naujo maisto pristatymo modelio platforma“, kuomet švieži vaisiai ir daržovės yra reguliariai pristatomi namo.