Penktadienį, liepos 19-ąją, sutriko dviejų didžiausių pigių skrydžių bendrovių Europoje – „Wizzair“ ir „Ryanair“ – veikla. Abu tinklapiai „sprendžia technines problemas“. „Ryanair“ pripažino problemas pas jų „trečiosios šalies IT tiekėjus“, todėl perspėjo klientus atvykti į skrydžius laiku, likus 3 valandoms.
„Galimi sutrikimai visame tinkle (liepos 19 d., penktadienį) dėl pasaulinio trečiosios šalies sistemos sutrikimo. Apie tai bus pranešta keleiviams, keliaujantiems liepos 19 d. Keleiviai turėtų pasitikrinti savo „Ryanair“ programėlėje, kad sužinotų naujausią informaciją apie savo skrydį. Patariame keleiviams atvykti į oro uostą likus 3 valandoms iki skrydžio, kad būtų išvengta sutrikimų.
Apgailestaujame dėl nepatogumų, kuriuos keleiviai patyrė dėl šios trečiosios šalies IT problemos, kurios „Ryanair“ nekontroliuoja ir kuri turi įtakos visoms oro linijų bendrovėms, vykdančioms skrydžius visame tinkle“, – skelbiama „Ryanair“ pranešime.
Pranešama apie didelio masto techninį sutrikimą Australijoje, taip pat dėl „trečiosios šalies IT programinės įrangos gedimo“
Australijos bendrovės penktadienį susidūrė su „didelio masto techniniu sutrikimu“, pranešė šalies vyriausioji kibernetinio saugumo institucija, o nacionalinis transliuotojas ABC pranešė, kad buvo paveikta ir jo veikla.
„Remiantis mūsų dabar turima informacija, šis sutrikimas susijęs su trečiosios šalies programinės įrangos platformos, kurią naudoja paveiktos bendrovės, technine problema“, – sakoma Australijos nacionalinio kibernetinio saugumo koordinatoriaus biuro pareiškime.