„Linstow Center Management“ bedrovės, kuri valdo prekybos centrus „Alfa“, „Mols“ ir „Origo“, atstovė Ilze Žuka tvirtina, kad tokio reikalavimo priežastimi tapo gyventojų nepasitenkinimas dėl tokio pobūdžio prekių, rašoma „Apollo“. Dalis jų piktinasi, kad rusiška simbolika padabinti drabužiai yra Kremliaus propaganda.
Taip pat pažymima, kad Latvijos saugumo tarnyba tokio pobūdžio prekes pavadino Rusijos bandymu sustiprinti savo įtaką kitose šalyse. Tarnyba perspėjo „Linstow Center Management“ atsakingiau rinktis partnerius bendradarbiavimui. Savo ruožtu saugumas „atliks tyrimą savo kompetencijų ribose“ dėl tokios parduotuvės atsiradimo viename iš didžiausių Rygos prekybos centrų.
Pirmoji „Black Star“ parduotuvė Rygoje atsidarė rugsėjo 5-ąją. Iškart po atidarymo rygiečiai kritikavo prekyvietę dėl parduodamų drabužių su užrašais „Rossija“, „Moskva“ ir Rusijos kariuomenės emblemomis. Kitiems dar neįtiko ir tai, kad kainos nurodomos iš pradžių rusų kalba, o tik po to – latvių.
Ekspertai nustatė, kad Rusijos ekonomikos vystymosi rodikliai šiuo metu siekia 1998-ųjų lygį.