Panašiai pasinaudota ir kitais socialiniais tinklais.
Tyrimas, kuris narsto Rusijos kišimąsi į Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus, ėmė nagrinėti, kaip prie to prisidėjo socialiniai tinklai. Paaiškėjo, jog asmenys Rusijoje vien feisbuke užsakė ir platino mažiausiai 3000 įvairių politinių reklamų ir dar 80 000 pranešimų, kurstančių politinę ir socialinę nesantaiką. Visas šis smegenis plaunantis turinys, skelbtas prieš ir po praėjusių metų Jungtinių Valstijų prezidento rinkimų, pasiekė net 126 milijonus amerikiečių. Iki šiol pro pirštus į socialinių tinklų veiklą žiūrėję Jungtinių Valstijų senatoriai, regis, rimtai susirūpino, kokį turinį jie skelbia.
Paaiškėjo, jog politines reklamas feisbuke užsakę asmenys už tai mokėjo net rubliais. Tai, kad socialinio tinklo saugumo darbuotojai visa tai ignoravo, itin piktina senatorius. Feisbuko atstovai ginasi, jog problema liečia ne tik juos.
Senatorių apklausoje apie Rusijos įtaką socialiniams tinklams liudija ir „Google“ bei „Twitter“ atstovai. Jie taip pat pripažino, jog naudojantis jų internetinėmis platformomis Rusijos kompanijos intensyviai skleidė politine propogandą. Dabar žadama imtis įvairių priemonių užkirsti tam kelią ateityje.
Plačiau apie tai TV3 reportaže