Anot jo, šiemet veikiausiai daugiausiai bus perkrauta medienos, tačiau svari bus ir TEU konteinerių bei žemės ūkio produkcijos krova.
„Kalbant apie medienos krovinius, jie dažniausia vietiniai, todėl ir svyravimų rizika mažesnė. Žemės ūkio kroviniai taip pat yra vietiniai, ir visiškai neabejotina, kad tokie bus ir toliau“, – pridūrė S. Šteinas.
Rygos uosto vadovas atkreipė dėmesį, kad konteineriniai kroviniai atkeliauja tranzitu, taip pat ir iš Vidurio Azijos, kur gali atsirasti kokių tai apribojimų, bet kol kas jų nėra, srautai juda laisvai.
„Tai taip pat taikytina ir kroviniams iš Kinijos – tai koridorius, kur krovinius geležinkeliu galima atgabenti į uostą per 12-13 dienų, o paskui juos nukreipti į bet kur Europoje, o tai yra daug greičiau nei gabenant tik laivais. Tačiau visi šie krovinių srautai yra gana rizikingi, nes Rusija yra tranzitinė šalis ir gali kada nors pareikšti, jog kažkas jos netenkina, bei įvesti apribojimus“, – pridūrė S. Šteinas.
Jis pažymėjo, kad kol kas tokių apribojimų nėra, ir Rygos uostas tikisi, kad konteinerių srautai nemažės.
2023-iaisiais Rygos uoste perkrauta 18,794 mln. tonų krovinių – 20,1 proc. mažiau nei užpernai.