„Ryanair“ padavė į teismą keleivį, kuris, kaip teigia aviakompanija, sutrikdė skrydį iš Dublino (Airija) į Lansarotę (Ispanija), ir prašo atlyginti patirtus nuostolius dėl skrydžio nukreipimo į Portą (Portugalija), sumokant 15 tūkst. eurų.
Trečiadienį oro bendrovė pranešė, kad Dublino apygardos teisme iškėlė bylą keleiviui, kurio elgesį skrydžio metu praėjusių metų balandį pavadino „nepateisinamu“ ir „visiškai nepriimtinu“.
Žalos atlyginimas padengs nakvynės ir kitas išlaidas, kurias aviakompanija turėjo sumokėti 160 keleiviams.
„Ryanair“ teigė, kad „ir toliau imsis ryžtingų veiksmų kovai su nedrausmingu keleivių elgesiu lėktuve“.
Atgrasys nuo netinkamo elgesio
Oro bendrovės atstovas spaudai teigė: „Nepriimtina, kad keleiviai, iš kurių daugelis vyksta su šeima ar draugais mėgautis ramiomis vasaros atostogomis, dėl vieno nedrausmingo keleivio elgesio patiria trikdžius.“
Jis sakė, kad „Ryanair“ tikisi, jog Airijos teisme iškelta civilinė byla atgrasys nuo tolimesnio destruktyvaus elgesio skrydžių metu.
Pagal Europos Sąjungos teisės aktus keleiviai turi teisę į kompensaciją už atšauktus arba trimis ar daugiau valandų atidėtus skrydžius ES teritorijoje.
Jei prireikia nakvynės, keleiviui turi būti nemokamai suteiktas apgyvendinimas viešbutyje, transportas iš viešbučio į oro uostą, nemokamas maistas ir gaivieji gėrimai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!