Skelbiama, kad tai buvo bandomasis skrydis iš gamyklos Komsomolske prie Amūro teritorijos. Lėktuvas nukrito taigoje, nuostoliai yra dar skaičiuojami. Regiono vadovo teigimu, Su-57 nukrito variklio bandymų metu.
„Pagrindinės T-50 avarijos Chabarovsko krašte versijos: techninis gedimas ir piloto klaida“, – cituojami jėgos struktūrų atstovai. Civilio piloto būklė nėra atskleidžiama, tačiau skelbiama, kad jam pavyko sėkmingai katapultuotis. Lėktuvo gamintojų „Jungtinės orlaivių gamybos korporacijos“ atstovų teigimu, „lakūnas katapultavosi ir liko gyvas“.
Vėliau paaiškėjo, kad tai buvo pirmasis serijinės gamybos naikintuvas „Su-57“, kuris turėjo netrukus pasiekti Rusijos kariuomenės angarus.
Naujausios kartos rusų naikintuvai „Su-57“ turėtų sudaryti Rusijos karinių oro pajėgų pagrindą. Gynybos ministerijos teigimu jie yra „nematomi ir nepažeidžiami“. 2019-ųjų gegužę Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas paskelbė, kad Gynybos ministerija užsakė 76 penktos kartos naikintuvus „Su-57“, kurie turėtų būti pristatyti iki 2028 metų. Kontrakto vertė – iki 170 mlrd. rublių (apie 2,5 mlrd. eurų), rašoma „Kommersant“. Tokiu atveju vienas „Su-57“ lėktuvas Rusijos kariuomenei kainuotų apie 33 mln. eurų.
Indijos karinės oro pajėgos 2012 metais planavo įsigyti „Su-57“ ir turėjo mokėti po 100 mln. dolerių už vieną naikintuvą. Tačiau 2018-aisiais Indija pasitraukė iš projekto dėl nesutarimų kuriant lėktuvą, gerokai išaugusios gamybos kainos ir nuolatinių techninių gedimų.
Negalima vadinti „penktos kartos“ naikintuvu
Nepaisant to, kad „Su-57“ visur pristatomas kaip penktos kartos naikintuvas, kaip amerikietiškas „F-22 Raptor“, jis nėra pilnai atitinkantis šių standartų, rašoma „lenta.ru“. Rusų gamybos naikintuvas turi du pagrindinius trūkumus. Pirmasis – faktiškai ignoruojama „stealth“ („nematomo lėktuvo“) technologija, kuri užtikrina lėktuvo nematomumą radiolokatorių ekranuose. Antroji – taip ir liko neįgyvendinta antrojo etapo variklio serijinė gamyba. Būtent šios priežastys ir tapo vienomis iš formalių Indijos kontrakto su Rusija („Fifth Generation Fighter Aircraft“) nutraukimo priežasčių.