„AvtoVAZ“ prezidento teigimu, kinų gamintojai vykdo agresyvią kainodarą Rusijos automobilių rinkoje, o vietos gamintojai susiduria su problemomis dėl karo netekę Vakarų šalių detalių tiekėjų kontraktų.
„Deja, mes ir toliau stebime itin agresyvią importuojamų kinų gamintojų automobilių kainodaros ekspansiją. Jie nėra suinteresuoti ir nemato prasmės lokalizuoti savo gamybą Rusijoje, kas leistų užsitikrinti papildomų užsakymų ir rusų detalių gamintojams“, – „Kommersant“ cituojamas M. Sokolovas.
Kinijos automobiliai Rusijoje: rusai perka, nes daugiau nėra ką
„Tatarstan 24“ pateikiama informacija, kad dar pernai „AvtoVAZ“ atiteko 34,5 proc. rusiškos naujų automobilių pardavimų rinkos, o šių metų kovą rusų gamintojų dalis tesiekė 27,2 proc.
Kinijai vis labiau įsitvirtinant Rusijos rinkoje patys rusai dėl to labai nesidžiaugia: „Tatarstan 24“ paviešintoje gyventojų apklausoje 37 proc. rusų skundžiasi kinų gamintojų automobilių kokybe, dar 28 proc. labiausiai nusivylę kinų automobilių ilgaamžiškumu.
Vakarų šalims pasitraukus iš Rusijos rinkos dėl puolimo Ukrainoje, Rusijos automobilių pramonė taip pat susidūrė su problemomis. Tiek rusų gamintojai, tiek pirkėjai faktiškai neturi pasirinkimo perkant naujus automobilius ar komplektavimo detales jiems: arba vietos gamintojai, arba Kinijos.