• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kinija nėra suinteresuota statyti Rusijoje automobilių gamyklas, pirmenybę teikia eksportuoti į šalį automobilius, kuriuos patys pagamina, „The Moscow Times“ cituojamas Rusijos automobilių gamintojų lyderių „AvtoVAZ“ vadovas Maksimas Sokolovas. Maža to, jo teigimu, taikoma kainodara yra itin agresyvi, todėl rusų gamintojai patiria nuostolių.

Kinija nėra suinteresuota statyti Rusijoje automobilių gamyklas, pirmenybę teikia eksportuoti į šalį automobilius, kuriuos patys pagamina, „The Moscow Times“ cituojamas Rusijos automobilių gamintojų lyderių „AvtoVAZ“ vadovas Maksimas Sokolovas. Maža to, jo teigimu, taikoma kainodara yra itin agresyvi, todėl rusų gamintojai patiria nuostolių.

REKLAMA

„AvtoVAZ“ prezidento teigimu, kinų gamintojai vykdo agresyvią kainodarą Rusijos automobilių rinkoje, o vietos gamintojai susiduria su problemomis dėl karo netekę Vakarų šalių detalių tiekėjų kontraktų.

„Deja, mes ir toliau stebime itin agresyvią importuojamų kinų gamintojų automobilių kainodaros ekspansiją. Jie nėra suinteresuoti ir nemato prasmės lokalizuoti savo gamybą Rusijoje, kas leistų užsitikrinti papildomų užsakymų ir rusų detalių gamintojams“, – „Kommersant“ cituojamas M. Sokolovas.

Kinijos automobiliai Rusijoje: rusai perka, nes daugiau nėra ką

„Tatarstan 24“ pateikiama informacija, kad dar pernai „AvtoVAZ“ atiteko 34,5 proc. rusiškos naujų automobilių pardavimų rinkos, o šių metų kovą rusų gamintojų dalis tesiekė 27,2 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Kinijai vis labiau įsitvirtinant Rusijos rinkoje patys rusai dėl to labai nesidžiaugia: „Tatarstan 24“ paviešintoje gyventojų apklausoje 37 proc. rusų skundžiasi kinų gamintojų automobilių kokybe, dar 28 proc. labiausiai nusivylę kinų automobilių ilgaamžiškumu.

Vakarų šalims pasitraukus iš Rusijos rinkos dėl puolimo Ukrainoje, Rusijos automobilių pramonė taip pat susidūrė su problemomis. Tiek rusų gamintojai, tiek pirkėjai faktiškai neturi pasirinkimo perkant naujus automobilius ar komplektavimo detales jiems: arba vietos gamintojai, arba Kinijos.

Kodėl šeiminikai savo vergams turi statyti fabrikus? Ateis į savo tėvoniją, ruskelius trašoms, jų pateles veislei pagerinti, tada ir bus teritorijos urbanizacija. Neužilgo.
o kam rusams kitaiskos gamyklos,jei jie turi savas Продажи новых легковых автомобилей, коммерческого транспорта и грузовиков в России с января по март 2024 года выросли на 74% по сравнению с аналогичным периодом 2023 года. Лидером стала Lada Granta

Melžia chūyilostaną
Melžia chūyilostaną
Melžia, kas tik netingi, o russkiai tuo mėgaujasi, galvoja, kad tai erotinis masažas.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų