Rumunijoje startavo žiniasklaidos kampanija „Why don‘t you come over?“, kuri šaiposi iš britų nerimo dėl galimo imigrantų iš Rumunijos antplūdžio ateinančiais metais, skelbia BBC.
Naujienų interneto svetainė „Gandul“ publikuoja tariamus rumunų reklaminius kvietimus britams imigruoti į Rumuniją. Vienas iš jų skamba taip: „Pusė mūsų moterų atrodo kaip Kate. Kita pusė – kaip jos sesuo“.
Ši humoristinė reklaminė akcija yra atsakas į britų žiniasklaidos pranešimus apie tai, jog JK vyriausybė rimtai svarsto galimybę inicijuoti negatyvią informacinę kampaniją apie Britaniją, kuri atbaidytų imigrantus.
JK barjerai darbuotojams iš Bulgarijos ir Rumunijos bus pakelti ateinančiais metais.
Ankstesnė leiboristų vyriausybė buvo susitarusi dėl laikinos imigracijos kontrolės įvedimo minėtoms dviem Balkanų šalim po to, kai šios įstojo į Europos Sąjungą 2007 metais.
Kate Middleton – princo Williamo žmona – yra ne vienintelė britų karališkosios šeimos atstovė, panaudota „Gandul“ akcijoje. Britams primenama, kad princas Charlesas 2005 metais Rumunijoje nusipirko namą ir yra žinomas kaip Transilvanijos regiono bei vietinių tradicijų gerbėjas.
Dar kitame skelbime šaipomasi iš kainų skirtumo: „Mūsų alus statinėse yra pigesnis už jūsų vandenį buteliuose“.
Taip pat pašiepiama skurdi eilinių britų virtuvė bei kiti dalykai, kuriuose rumunai gali jaustis daug pranašesni.