Trečios Niujorko mero kadencijos siekiantis Michealas Bloombergas rinkiminėms kampanijoms iš savo kišenės išleido tiek pinigų, kiek dar nebuvo išleidęs nė vienas politikas per visą JAV istoriją. Skelbiama, kad „Bloomberg“ finansinių naujienų imperiją sukūręs politikas savo rinkiminėms kampanijoms jau išleido apie ketvirtį milijardo. dolerių. Vien dabar vykstanti kova dėl Niujorko mero posto jam jau kainavo 85 mln. dolerių.
Iki lapkričio 3 dienos, kai baigsis rinkimų kampanija, ši suma, kaip prognozuoja ekspertai, turėtų išaugti iki 110 mln. dolerių.
Kovodamas 2001 metų Niujorko mero rinkimuose, kuriuose įveikė Marką Greeną, M. Bloombergas rinkiminei kampanijai buvo išleidęs 74 mln. dolerių, o po 4 metų, siekdamas antrosios kadencijos, jis išleido 85 mln. dolerių.
M. Bloombergo turtas yra vertinamas 16 mlrd. dolerių.
Skaičiuojant iš savo kišenės skirtus pinigus rinkimų kampanijoms, M. Bloombergas gerokai lenkia artimiausius kandidatus. Buvęs „Goldan Sachs“ pirmininkas Joe Corzine‘as, kovodamas dėl Naujojo Džersio gubernatoriaus posto ir vietos Senate, per dvi rinkimines kampanijas iš savo kišenės išleido 130 mln. dolerių. Savo ruožtu prezidentu norėjęs būti Steve‘as Forbesas rinkiminei kovai skyrė 114 mln. dolerių.