• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei milijonas peržiūrų per dvi dienas. Internete staigiai plinta naujiems mokslo metams būtinų mokymosi priemonių reklama. Tik reklama ne visai įprasta, ir ne šiaip skirta Amerikos rinkai.

Daugiau nei milijonas peržiūrų per dvi dienas. Internete staigiai plinta naujiems mokslo metams būtinų mokymosi priemonių reklama. Tik reklama ne visai įprasta, ir ne šiaip skirta Amerikos rinkai.

REKLAMA

Kongresas vis dar diskutuoja dėl ginklų kontrolės sugriežtinimo, Ši socialinė reklama pirma primena įprastą mokyklinių prekių reklamą. Bet netrukus fone pasigirsta šūviai. Aiškėja, kad visus naujus tėvų pirktus daiktus vaikai mokykloje naudoja apsisaugodami šaudynių metu.

Kasdieniai normalūs daiktai – deja, kone norma Amerikoje tapusiame, bet nenormaliame, sukrečiančiame kontekste. Socialinę reklamą sukūrė Sandy Hool Promise organizacija, kurios nariai – 2012-ųjų siaubingų šaudynių Sandy Hooko mokykloje aukų artimieji. Vienos garsiausių istorijoje šaudynių mokykloje tuomet pareikalavo 26-ių gyvybių.

Organizacija siekia paraginti Donaldo Trumpo administraciją pagaliau griežtinti ginklų kontrolės įstatymus Jungtinėse Valstijose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų