Įtaise išsaugota informacija gali būti labai svarbi, mėginant nustatyti, kodėl vos pakilęs nukrito naujutėlaitis lėktuvas.
„Radome vieną iš juodųjų dėžių“, – naujienų agentūrai AFP sakė NTSK vadovas Soerjanto Tjahjono.
Jis pridūrė, kad dar nežinoma, ar tai skrydžio duomenis fiksuojantis, ar pokalbius pilotų kabinoje įrašinėjantis įrenginys. Juodosios dėžės fiksuoja įvairius skrydžio duomenis, pavyzdžiui, orlaivio aukštį, greitį ir kryptį, taip pat įrašinėja visus garsus pilotų kabinoje.
Šie duomenys gali tapti pagrindiniais įrodymais, leisiančiais nustatyti, kodėl laineris „Boeing-737 MAX 8“, pradėtas naudoti tik rugpjūtį, pirmadienį nukrito į Javos jūrą prie Indonezijos šiaurinių krantų. Visi 189 jame buvę žmonės žuvo.
Vaizduose iš sudužimo vietos matyti, kaip du narai priplaukia prie pagalbinio laivo ir įkelia oranžinės spalvos įtaisą į plastikinę dėžę, o ši nugabenama į laivą.
Nors šie įrenginiai vadinami juodosiomis dėžėmis, jie paprastai būna oranžinės spalvos.
Tarnybos juodosios dėžių signalus po vandeniu užfiksavo trečiadienį, bet negalėjo iš karto jos pasiekti dėl audringos jūros ir stiprių srovių.