Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
tai "E" ar "A"?
tai "E" ar "A"?
"Alzaso sostinę Strasbūrą"- kiek pamenu, šis regionas visada sulietuvintai buvo rašomas ir tariamas "Elzasas". Arba rašybos taisyklės pasikeitė, arba balsas.lt dirba bemoksliai, nes šio reginio pavadinimą turėtų žinoti kiekvienas nors truputį besimokęs pasaulinių karų istoriją.
UžaugauŽemaitijos miwstelyje Darbėnuose. Geležinkeliu galėjai nuvykt į Klaipėdą, Mažeikiu, Rygą. Su skausmu žvelgiu į žolėm apaugusį geležinkelį, kuris jau neveda niekur...Suprantu, kad laikai keičiasi, bet negi reikia viską griauti, užleisti, o paskui viską iš naujo statyti ir kurti?
Prancuzijos pavyzdziu turetu pasekti ir kiti miestai.Tai is ties puiki ideja ir priklauso 'diversified investments' (investiciju ivairovei)gerai apgalvotu investiciju grupei. Aisku, tai sudarys rimta konkurencija keleivines aviacijos bizniui - bet manau eiliniai keleiviai, turedamipasirinkima keliautipo Europaoru ar zeme - tiklaimes is to ateityje.
Trap Vilniaus ir alytaus greitasis traukinys nespetu isibegeti, o jei spetu, tai nespetu sustoti
Kur nevaziuoja traukiniai-
Kur nevaziuoja traukiniai-
Uztai Lietuvoje keleiviniu traukiniu eismas liko tik istorija. Kiek rusu caras padare, tiek plugai lietuviai ir turi. Isivaizduokit, kad butu greitieji traukiniai Vilnius-Klaipeda, Vilnius-Alytus, Vilnius-Ukmerge-Ryga. Gelezinkeliu komunistniniams besmegeniams tai turbut neimanomas uzdavinys, neziurint kad ES paramos Lietuva liks nepanaudojus.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų