L. Aikinsas pateikė prašymą, kad jam nebūtų taikomos Federalinės aviacijos administracijos (FAA) taisyklės, nes JAV galioja federalinis įstatymas, kuriame teigiama, kad lėktuvuose visą laiką turi būti žmonių. Savo prašyme pilotas teigė, kad bandymas atlikti triuką atitiktų „visuomenės interesus“. Jis teigė, kad nori didinti informuotumą apie mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos sektorius, taip pat paskatinti žmones tuo domėtis.
Prašymas buvo atmestas, FAA teigė, kad tai „neatitiktų viešojo intereso ir negalima nustatyti, kad siūloma operacija neturėtų neigiamo poveikio saugai“, teigia „ABC News“.
Po dviejų dienų pilotai vis tiek tai padarė
Tiesioginės transliacijos įraše girdėti, kaip jie diskutuoja apie apsikeitimą.
„Pranešk man, kai tikrai būsi pasiruošęs. Tu pasiruošęs?“ – klausia vienas iš jų, o kitas jam atsako: „O taip!“
Abu lėktuvai nardo ore, o po to filmuota medžiaga pertraukiama, ir matoma kaip vienas iš pilotų vėjo gūsiuose bando įlipti į kitą lėktuvą.
Kaip tikriausiai atspėjote, triukas nepavyko, todėl vienas iš vienmotorių lėktuvų sudužo. Laimei, niekas nenukentėjo.
Neįtikėtina ir kvaila
FAA nepavykusį triuką pavadino „neatsargiu, keliančiu pavojų kito žmogaus gyvybei ar turtui“.
Žmonės socialiniame tinkle „Reddit“, kuriame buvo paskelbtas klipas, dalijosi savo mintimis.
Vienas žmogus sakė: „Mane tai visiškai nustebino. Visiškai neįtikėtina. Kvaila, neįtikėtinai kvaila. Bet vis tiek neįtikėtina“.
Kitas rašė: „Tai atrodo kaip pats kvailiausias dalykas, kokį kas nors gali sugalvoti“.
„Koks beprasmiškas ir kvailas bandymas“, – sakė trečias.
Nepavykęs triukas ryšių nenutraukė
Su šiuo triuku susijusi bendrovė „Red Bull“ savo pareiškime teigė: „Tai Federalinės aviacijos administracijos ir abiejų pilotų reikalas.
„Luke‘as ir Andy‘is yra drąsūs, labai kvalifikuoti sportininkai, kurie jau daug metų yra „Red Bull“ draugai, ir mes tikimės, kad jų draugystė tęsis.“
Po incidento L. Aikinsas savo pareiškime teigė, kad bendradarbiaus su agentūra atliekant tyrimą, ir pripažino, kad prisidėjo prie nepavykusio triuko.
Jis rašė: „Būdamas projekto vadovas ir vyriausiasis pilotas, buvau visiškai atsakingas už tai, kad veikčiau pagal teisės aktų reikalavimus ir užtikrintų sėkmingą rezultatą.“