Lėktuvas „Boeing 737–800“ gruodžio 29 dieną skrido iš Tailando į Muaną Pietų Korėjoje. Lėktuvas, kuriuo keliavo 181 keleivis ir įgula, Muano oro uoste jis nusileido neišskleidęs važiuoklės, rėžėsi į betoninį barjerą, užsiliepsnojo ir sprogo.
Tai pati didžiausia aviacijos katastrofa Pietų Korėjos teritorijoje.
„Buvo nuspręsta, kad reikia patobulinti iš viso devynis objektus septyniuose oro uostuose, įskaitant Muano oro uostą“, – teigiama Krašto ministerijos pranešime.
Pokyčiai taip pat bus taikomi tarptautiniams oro uostams Džedžu ir Gimhėje.
Pietų Korėjos ir JAV tyrėjai vis dar aiškinasi šalį sukrėtusios katastrofos priežastis.
Tyrėjų dėmesys sutelktas į kelis galimus problemų šaltinius, tačiau tačiau kilo klausimų ir dėl, kodėl betoninė užtvara, vadinama lokalizatoriumi ir turinti padėti lėktuvams nusileisti, buvo kilimo ir tūpimo tako pabaigoje.
Muano oro uoste esantis barjeras, teigiama, labai padidino katastrofos aukų skaičių.
Ministerija teigė, jog planai pakoreguoti lokalizatorius bus užbaigti sausio gale, ir išsikėlė tikslą „patobulinimus užbaigti iki metų galo“.
Tyrimas buvo dar labiau komplikavosi šeštadienį, kai Transporto ministerija pranešė, jog lėktuvo „juodosios“ dėžės, fiksuojančios skrydžio duomenis bei garsus pilotų kabinoje, nustojo veikti keturios minutės iki katastrofos.
Krašto ministerija nurodė, jog Muano oro uosto uždarymas pratęstas iki sausio 19 dienos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!