Likus kelioms savaitėms iki katastrofos Meksikos įlankoje, vienas naftos platformos darbuotojas įspėjo apie gresiantį pavojų. Tačiau į įspėjimą nebuvo tinkamai reaguota.
Kaip BBC teigė balandį sprogusios ir vėliau nuskendusios naftos gavybos platformoje “Deepwater Horizon" dirbęs Taironas Bentonas (Tyrone Benton), pastebėjęs, kad iš prietaiso, apsaugančio nuo naftos nuotėkio, sunkiasi nafta, jis įspėjo vadovybę.
Naftos nuotėkis tuomet nebuvo likviduotas, o apsaugantis prietaisas buvo atjungtas. Nuo naftos nuotėkio saugojo tik kitas įtaisas. Didžiosios Britanijos naftos kompanija “British Petroleu" (BP) teigia, kad už įtaiso priežiūrą buvo atsakinga naftos gavybos platformos savininkė kompanija “Transocean". Ši teigia, kad prietaisas buvo patikrintas prieš avariją ir veikė.
Kaip pasakojo T.Bentonas, jo viršininkas apie nuotėkį elektroniniu laišku informavo BP ir “Transocean". T.Bentonas sakė nežinąs, ar įrenginys, pro kurį sunkėsi nafta, buvo prieš avariją vėl įjungtas. Jis sakė, kad norint suremontuoti tekantį įrenginį būtų reikėję stabdyti gavybą tuo metu, kai kompanijai BP naftos platformos išlaikymas per dieną kainavo 500 tūkst. JAV dolerių. Viename BP vidiniam naudojimui skirtame dokumente, kurį paviešino JAV kongresmenas, sakoma, kad teoriškai iš pažeisto gręžinio Meksikos įlankoje per parą gali išsilieti 10 tūkst. barelių naftos. Tai beveik dvigubai daugiau, nei dabar manoma.