Lėktuvas sudužo sekmadienio rytą, žuvo 179 žmonės.
Pateikiame įvykių chronologiją
8:54 vietos laiku – oro eismo kontrolė leidžia lėktuvui leistis ant pirmojo kilimo ir tūpimo tako.
8:57 – oro eismo kontrolė lėktuvui paskelbia įspėjamąjį signalą „atsargiai dėl paukščių aktyvumo“.
8:59 – lėktuvo pilotas praneša apie paukščio smūgį ir skelbia „mayday mayday mayday mayday“ ir „paukščio smūgis, paukščio smūgis, apsisukimas“.
9:00 – lėktuvas pradeda manevrą ir prašo leidimo leistis 19 kilimo ir tūpimo taku.
9:01 – skrydžių valdymo tarnyba leidžia leistis ant 19 kilimo ir tūpimo tako.
9:02 – lėktuvas paliečia kilimo ir tūpimo taką. Skrydžių valdymo tarnyba praneša apie avariją, o oro uosto priešgaisrinės gelbėjimo pajėgos išskuba į pagalbą.
9:03 – lėktuvas nučiuožia nuo kilimo ir tūpimo tako.
9:10 – Transporto ministerija iš oro uosto administracijos gauna pranešimą apie nelaimingą atsitikimą.
9:23 – iš lėktuvo nuolaužų išgelbėjamas vienas žmogus ir išvežamas į gydymo įstaigą.
9:38 – uždarytas Muano tarptautinis oro uostas.
9:50 – iš lėktuvo uodegos dalies išgelbėjamas antras ir paskutinis žmogus.
Pietų Korėja pradeda išsamų „Boeing 737-800“ lėktuvų patikrinimą
Pietų Korėja patvirtino pradėjusi išsamų visų šalies oro vežėjų naudojamų lėktuvų „Boeing 737-800“ patikrinimą.
Apie tai pirmadienį pranešė vienas vietos pareigūnas po to, kai per „Jeju Air“ lėktuvo katastrofą žuvo 179 žmonės.
„Bus nuodugniai peržiūrėti 101 lėktuvo, kurį eksploatuoja šešios oro linijų bendrovės, naudojančios tokio paties modelio lėktuvą, kaip ir avariją patyrusio lėktuvo, techninės priežiūros įrašai, pavyzdžiui, variklių ir važiuoklės“, – sakė civilinės aviacijos ministro pavaduotojas Joo Jong-wanas (Džo Džongvanas).
Anot jo, tai truks iki sausio 3-iosios.
Pietų Korėjos oro linijų bendrovės „Jeju Air“ lėktuvas, skraidinęs 181 keleivį, sudužo sekmadienį pakeliui iš Bankoko į Muaną. Pranešama, kad greičiausiai žuvo visi jo keleiviai, išskyrus du žmones – įgulos narius.
Tikėtinomis katastrofos priežastimis pareigūnai įvardijo susidūrimą su paukščiais ir nepalankias oro sąlygas. Sudužus lėktuvui jo keleiviai iškrito, o orlaivis buvo „beveik visiškai sunaikintas“.
Sekmadienį buvo rastos abi sudužusio lėktuvo juodosios dėžės, įskaitant skrydžio duomenų ir balso įrašymo įrenginius, pridūrė viceministras.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!