• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ženevos automobilių paroda – visuomet labai svarbus renginys automobilių pramonės atstovams, o 2017 metų paroda ypač reikšminga SEAT kompanijai. Viena iš priežasčių – naujos, jau penktosios kartos legendinio, „Ibiza“ modelio pasaulinis debiutas. Tai vienas geriausiai kompanijos parduodamų automobilių, kurių po pasaulį pasklido net 5,4 mln.

Ženevos automobilių paroda – visuomet labai svarbus renginys automobilių pramonės atstovams, o 2017 metų paroda ypač reikšminga SEAT kompanijai. Viena iš priežasčių – naujos, jau penktosios kartos legendinio, „Ibiza“ modelio pasaulinis debiutas. Tai vienas geriausiai kompanijos parduodamų automobilių, kurių po pasaulį pasklido net 5,4 mln.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„SEAT išgyvena konsolidacijos ir augimo laikotarpį, o mes siekiame tapti viena dinamiškiausių organizacijų automobilių industrijoje. Naujasis „SEAT Ibiza“ padės mūsų prekiniam ženklui žengti didžiulį žingsnį pirmyn“, - sakė SEAT S.A. vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo.

REKLAMA

Maža to, šiuos metus galima pavadinti didžiausio proveržio metais SEAT kompanijai. Metų pradžioje pasirodė atnaujintas „Leon“, o jį sekė pirmasis kompanijos visureigis „Ateca“. Dabar atėjo eilė sužibėti trečiajam kertiniam kompanijos akmeniui -„Ibiza“ modeliui. Šiais metais taip pat laukia kitų naujų modelių, tokių kaip „Arona“ visuriegis, debiutai. Kompanija džiaugiasi jau penktus metus iš eilės kylančiais pardavimais. Šie metai taip pat prasidėjo labai optimistiškai – sausio mėnesį pardavimai pakilo 16,5 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Iki metų pabaigos visi nauji modeliai leis atsiriekti dar didesnę „pyrago“ dalį Europos rinkoje. Kompanija dar šiemet ketina pristatyti „Xcellence“ apdailos paketą, kuris taps alternatyva FR apdailai. „Xcellence“ apdailos paketas buvo sukurtas naujiems pirkėjams, kurie ieško išskirtinio dizaino ir moderniųjų technologijų derinio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lemtingas modelis

Penktosios kartos „SEAT Ibiza“ buvo sukurta Barselonoje. Ją galima pavadinti drąsiu SEAT kompanijos žingsniu pirmyn. Tai įrodo „Volswagen Group“ sukurta naujoji moderni „MQV-AO“ („Modular Quer Baukasten“) platforma. Tai pirmas kartas, kai šio segmento atstovas turės tokio lygio platformą. Didžiulį progresą taip pat patvirtina naujausių technologijų gausa, įspūdingas dinamiškumas ir akivaizdžiai padidėjusi interjero erdvė. Naująjį „Ibiza“ galima vadinti visiškai nauju modeliu, kuris išsaugojo savo pirmtakams būdingą jaunatviškumą, dinamiškumą, funkcionalumą ir komfortą. Naujasis „SEAT Ibiza“ pasižymi atnaujintu sportišku dizainu, kuris neleis suabejoti, jog šis modelis yra tikras SEAT šeimos atstovas.

REKLAMA

„Naujasis „SEAT Ibiza“ demonstruoja SEAT dizaino DNR bruožus ir užtikrina fantastišką dinamiškumą, o naujoji modulinė MQB-AO platforma pakelia modelį į aukštesnį modernumo, komforto, erdvės ir praktiškumo lygį“, - sakė SEAT tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

Naujajame modelyje susilieja elegancija ir stilius bei dinamiškas charakteris. Atsinaujinusi „Ibiza“ neabejotinai praplės SEAT pirkėjų ir gerbėjų ratą bei pagerins prekinio ženklo įvaizdį, palikdama teigiamą įspūdį apie kokybę, dinamišką dizainą ir patogumą.

REKLAMA

Penktosios kartos „Ibiza“ demonstruoja aiškų SEAT kompanijos žvilgsnį į ateities modelius bei atskleidžia pagrindinių būsimų modelių siekiamybes: praktiškumą, išmaniąsias technologijas ir ryšių galimybes. Naujoji „SEAT Ibiza“ gali pasigirti daugeliu technologijų, kurias turi „Leon“ ir „Ateca“ modeliai. Daugelis šių technologijų yra labai retai sutinkamos šios klasės modeliuose (pvz. „Front Assist“ ir „Adaptive Cruise Control“ sistemos, bevielė telefono įkrovimo sistema ir GSM signalo stiprintuvas).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, naujasis „SEAT Ibiza“ modelis gali drąsiai girtis turintis visas ryšių galimybes. Šią savybę padeda įgyvendinti „Apple Car play“, „Android Auto“ ir „Mirror Link“ technologijos. Jos taip pat įrodo SEAT siekį tapti komunikacijos automobiliuose lydere. Šias technologijas galima aktyvuoti naudojantis 8 colių lietimui jautriu kranu. Automobilis taip pat turi „Beats sound“ garso sistemą, kuri sukels milžinišką gerų emocijų bangą muzikos gerbėjams. Šiai sistemai priklauso skaitmeninis signalų procesorius, 6 aukščiausios kokybės garsiakalbiai, 1 modernus žemų dažnių garsiakalbis ir 8 kanalų 300 W garso stiprintuvas.

REKLAMA

Trumpai tariant, naujasis „SEAT Ibiza“ galės pasiūlyti aukštesnės klasės automobiliams būdingą kokybę, dinamišką dvasią bei pažangiausių technologijų privalumus.

Naujasis „SEAT Leon CUPRA“ – galingiausias modelis SEAT istorijoje

Netrukus prasidėsiančioje Ženevos automobilių parodoje nepraleis progos pasirodyti ir galingiausias, legaliai gatvėmis galintis važiuoti Ispanijos automobilių gamintojo modelis - naujasis „Leon CUPRA“. Nors visi tik ir kalba apie jo 300 AG (380 Nm) variklį, įsibėgėjimą iki 100 km/h vos per 4,9 sekundes, tai yra praktiškai niekas, palyginus su faktu, kad naujasis „Leon CUPRA“ turės „4Drive Total Traction“ sistemą ir dvigubos sankabos DSG transmisiją. Šių technologijų įtaka galiai, sukimo momentui ir galios perdavimui įrodo kompanijos šuolį į priekį. Naujasis „Leon“ šeimos atstovas taip pat pasižymės naujausiomis saugumo, ryšių ir pramoginėmis technologijomis.

REKLAMA

Naujausias ir pats galingiausias CUPRA šeimos narys siūlo mėgautis jėga, sportiškumu, dinamika, nepamirštant didesnio praktiškumo, kurį suteikia galimybė rinktis iš 3 kėbulo versijų: 5 durų modelio, „SC Coupe“ tridurio ir šeimyninės ST versijos.

Kartu su 300 AG variklį turinčiu „Leon CUPRA“ modeliu Ženevos automobilių parodoje pasirodys dar vienas įspūdingas modelis, pasižymintis matine pilka spalva bei anglies pluoštos detalėmis. Taip, tai naujasis „SEAT Leon CUPRA Evo 17“, lenktyninė versija, kuriai lemta dalyvauti „TCR International Series“ varžybose. Naujasis „Leon CUPRA Evo 17“ turės tokį pat variklį, kaip ir gatvėms skirta versija – 350 AG (20 AG daugiau nei 2016 m. versija) motorą, išvystantį didžiausią 420 Nm sukimo momentą. „Leon CUPRA Evo 17“ bus komplektuojama su sekvencine arba DSG transmisija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žvelgdami į vilčių kupiną naująjį sezoną, inžinieriai nepagailėjo modeliui daugybės patobulinimų, įskaitant stabdžių sistemą. Naujasis „Leon CUPRA Evo 17“ bus varomas priekiniais ratais, turės savaime užsiblokuojantį VAQ elektrohidraulinį diferencialą, 378 mm skersmens priekius diskinius stabdžius su 6 apkabomis ir 272 mm diskinius galinius stabdžius.

REKLAMA

Naujas modelių pristatymo formatas

Vietoj įprastos spaudos konferencijos SEAT šiemet pasirinko „Press Talk“ komunikacijos formatą. Parodos metu SEAT stende vyks kelios „Press Talk“ diskusijos trimis temomis, kurias pristatys skirtingi SEAT vadovai. Pirmojo pokalbio metu diskutuos SEAT vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo, kuris galės papasakoti apie šiandienos verslo situaciją bei SEAT marketingo viceprezidentas Wayne Griffithsas, apžvelgsiantis kompanijos marketingo strategiją.

REKLAMA

Antroji diskusijų pora – SEAT viceprezidentas Dr. Matthias Rabe ir SEAT produktų viceprezidentas Dr. Andreas Tostmannas. Jie papasakos apie naująjį „Ibiza“ modelį ir moderniosios MQB-AO platformos ypatumus. Diskusijų forumą vainikuos SEAT dizaino vadovas Alejandro Mesonero-Romanosas ir SEAT kokybės vadovas Joaquin Serra, pasidalinsiantys žiniomis apie dizaino subtilybes ir kokybės svarbą.

REKLAMA
REKLAMA

Apie diskusijas bus skelbiama iš anksto. Jos bus pateikiamos anglų, vokiečių arba ispanų kalba, o simuliacinė vertimo sistema galės pokalbius išversti į kitas kalbas.

Faktai:

• Penktosios kartos „SEAT Ibiza“ debiutuos 2017 m. Ženevos automobilių parodoje.

• Progreso metai: kompanijos pardavimai sausį šoktelėjo net 16,5 proc.

• Šiemetinėje Ženevos automobilių parodoje turės progą sužibėti „CUPRA Evo 2017“ ir naujoji „SEAT Leon CUPRA“ versija, turinti 300 AG variklį.

• Vietoj įprastos spaudos konferencijos SEAT kompanija spaudos atstovams prisistatys naudodama naują „Press Talk“ formatą.  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų