Britanijos prekybos centrai buvo apkaltinti pardavinėjantys vandeniu pripumpuotą kiaulieną apie tai nieko nesakant pirkėjams. Griežinėliais supjaustytame kumpyje, kuriuo prekiauja „Waitrose“, „Sainsbury's“, „Tesco“ ir „Morrisons“, buvo rasta daugiau nei 10 procentų vandens, skelbia „The Daily Mail“, remdamasis paslaugų kokybės tyrimų portalo „Which?“ atlikta studija.
Teigiama, kad minėti keturi prekybos centrų tinklai nusižengė įstatymams, reikalaujantiems informuoti pirkėjus nurodant ant produkto pakuotės apie bet kokį papildymą vandeniu.
Stiprėja įtarimai, jog maisto gigantai slaptai susitarė mėsą – įskaitant kiaulieną, dešras, kumpius ir vištieną – gausiai pildyti vandeniu. Gamintojai aiškina, kad tai yra būtina gamybos proceso dalis ir tokiu būdu mėsos gaminiams suteikiamas sultingumas.
Tačiau kritikai teigia, kad tai yra tiesiog apgaulė, nešanti pelną mėsos pramonei. Pripildytas vandens mėsos produktas sveria daugiau, todėl ir kainuoja brangiau. Bet tokį gaminį verdant ar kepant jame esantis vanduo išgaruoja. Tad vaizdžiai kalbant išeitų, kad vartotojas moka už „orą“.
Tyrimo metu daugiausia vandens (13 proc.) rasta „Morrisons“ prekybos centre parduodamoje „Sizzlers“ kiaulienos nugarinėje.