Per praėjusių dešimt metų neanglakalbių vaikų dalis Anglijos mokyklose padidėjo trečdaliu – iki maždaug 12 proc. Todėl imta nerimauti, kad jie gali reikalauti per daug mokytojų laiko ir trikdyti mokymo procesą. Tačiau Londono ekonomikos mokyklos atlikto tyrimo rezultatai rodo, jog iš tiesų kitataučiai vaikai daro teigiamą poveikį anglakalbiams vaikams.
Tyrimui vadovausi profesorė Sandra McNally sakė, kad tyrimui buvo panaudoti 2005–2009 metų duomenys iš visų Anglijos mokyklų. Ekspertė teigia, kad taip yra todėl, kad tokiose šalyse kaip Lenkija švietimo standartai yra aukštesni, o tėvai labiau rūpinasi savo vaikų auklėjimu.
„Taip gali būti todėl, kad imigrantai iš Rytų Europos šalių yra labiau išsilavinę. Tokių imigrantų vaikai yra laukiami mokyklose“, – sakė ji.