Krentančios pajamos už reklamos pardavimus ir mažėjantys pardavimai smarkiai smogė Lenkijos dienraščiams, skelbia „Polskie radio“.
Visi nacionaliniai dienraščiai šį kovą užfiksavo pardavimų sumažėjimą lyginant su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu. Labiausiai nukentėjo Axelio Springerio grupei priklausantis „Dziennik“, kurio pardavimai smuko 40 proc. Mažiausiai krizė paveikė „Rzeczpospolita“ kurios pardavimai smuktelėjo 12 proc.
Reklamos apimtys Lenkijos žiniasklaidoje per pirmąjį šių metų ketvirtį sumažėjo 160 mln. zlotų (37 mln. eurų).
„Gazeta Prawna“ skelbia, kad reklamos pardavimai pastaruoju metu auga tik internetinėje žiniasklaidoje. Tiesa, ir šiame sektoriuje pajamų augimas yra smarkiai sulėtėjęs.