Kai tik 55 metų pilotas Jamesas Slocumas iššoka su parašiutu iš lėktuvo, šis, valdomas kito piloto nuotoliniu valdymo prietaisu, trenkiasi į žemę Meksikos Sonoros dykumoje. Lėktuve buvo pasodinti trys žmonių natūralius judesius imituojantys manekenai.
Visi manekenai buvo pasodinti trimis skirtingais būdais: vienas susilenkęs ir prisisegęs saugos diržą, kitas paprastoje sėdimoje pozicijoje, taip pat prisisegęs saugos diržą, o trečias – be saugos diržo, paprastoje sėdimoje pozicijoje.
Ekspertai nustatė, kad po smūgio į žemę pirmuoju būdu sėdėjęs keleivis išgyventų, antruoju būdu – patirtų sunkių galvos traumų, o trečiuoju – žūtų. „Boeing 727“ viduje buvo įmontuota daugybė kamerų, kurių užfiksuotoje medžiagoje tyrėjai galėjo pamatyti, kas vyksta lėktuve avarijos metu.
Nustatyta, kad 78 proc. keleivių būtų išgyvenę, tačiau visi keleiviai sėdėję lėktuvo priekyje žūtų. Tikimasi, kad 1 mln. vertės projektas padidins keleivių galimybes išgyventi ateityje. Tai antrasis tokio mąsto eksperimentas, kuriuo bandoma ištirti lėktuvo avarijos detales. Pirmasis bandymas su „Boeing 720“ buvo atliktas NASA mokslininkų, 1984 metais.
Jungtinės Karalystės aviacijos nelaimingų atsitikimų tyrėja Anne Evans sakė kad šiandieniniai lėktuvai yra kur kas pažangesni nei „Boeing 727“, tad ir išgyvenimo tikimybė didesnė. Ji taip pat pridūrė, kad smūgio metu nukritusi elektros instaliacija gali užtverti avarinius išėjimus, o saugiausia sėdėti lėktuvo gale, nes smūgius dažniausiai patiria transporto priemonės priekis.