• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per nelaimę Italijos šiaurėje žuvo du ir buvo sužeisti dar 18 žmonių. Sunkvežimis su lietuviškais registracijos numeriais važiavo į netoliese esantį sandėlį. Avarijos metu nuo bėgių nuvirto trys keleivinio traukinio vagonai.

Per nelaimę Italijos šiaurėje žuvo du ir buvo sužeisti dar 18 žmonių. Sunkvežimis su lietuviškais registracijos numeriais važiavo į netoliese esantį sandėlį. Avarijos metu nuo bėgių nuvirto trys keleivinio traukinio vagonai.

REKLAMA

Ši žinia vakar apskriejo pasaulį. Penktadienį buvo išplatintas vaizdo įrašas, kuriuo dalinasi TorinoToday.com, kuriame užfiksuota tragiškas susidūrimas.

Nelaimė įvyko Italijos šiaurėje netoli Turino

Traukinys iš Turino išvyko 22 val. 30 min. vietos laiku.

„23 val. 20 min. (0 val. 20 min. Lietuvos laiku) regioninis traukinys 10027 „Turinas-Ivrea“ įsirėžė į sunkvežimį, kuris pralaužęs užtvarus sustojo funkcionuojančioje pervažoje“, – sakoma geležinkelius prižiūrinčios kompanijos RFI pareiškime.

„Kaip rodo pradinė informacija traukinio mašinistas žuvo, daug ... keleivių buvo sužeisti“, – priduriama pareiškime. Naujienų agentūra AGI pranešė, kad antra auka yra žmogus, kuris buvo sunkiai sužeistas, sraigtasparniu nuskraidintas į Turino ligoninę, bet neišgyveno.

REKLAMA
REKLAMA

Dar vienos keleivės būklė yra sunki, ji patyrė galvos traumą, bet sąmonės nėra praradusi, sakoma AGI pranešime. Naujienų agentūra ANSA nurodė, kad tarp sužeistųjų yra vienas traukinio darbuotojas, o kiti yra keleiviai.

REKLAMA

Greitosios pagalbos tarnyba nurodė, kad iš viso buvo sužeista 18 žmonių ir kad daugumos jų būklė nėra kritinė. Sunkvežimio vairuotojas nenukentėjo, nurodė ANSA.

Liudininkai laikraščiui „La Stampa“ pasakojo, kad sunkvežimis, kuris yra registruotas Lietuvoje, atrodė ypač didelis ir sunkus. Priešais jį važiavęs mikroautobusas saugiai kirto pervažą, bet užtvarams pradėjus leistis sunkvežimis nespėjo laiku sustabdyti ir sustojo ant bėgių, pranešė laikraštis.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvis spėjo iššokti

Sunkvežimį Italijos šiaurėje vairavęs Lietuvos pilietis spėjo iššokti iš jo iki susidūrimo su traukiniu.

„Ambasados Italijoje duomenimis, Lietuvos pilietis per įvykį nenukentėjo ir spėjo iššokti iš transporto priemonės“, – BNS ketvirtadienį sakė užsienio reikalų ministro atstovė spaudai Rasa Jakilaitienė.

Italijos šiaurėje netoli Turino ketvirtadienio naktį nuo bėgių nuvažiavus traukiniui, kuris prieš tai įsirėžė į sunkvežimį, žuvo du ir buvo sužeista dar 18 žmonių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sunkvežimis su lietuviškais registracijos numeriais važiavo į netoliese esantį sandėlį.

Anot Lietuvos užsienio reikalų ministerijos, sunkvežimis prieš susidūrimą nesėkmingai bandė kirsti geležinkelio pervažą. Avarijos metu nuo bėgių nuvirto trys vagonai.

Lietuvos ambasada Italijoje susisiekė ir palaiko ryšį su šalies policija dėl detalesnės informacijos apie įvykį. Ministerijos turimais duomenimis, tarp žuvusiųjų ir sužeistųjų Lietuvos piliečių nėra.

REKLAMA

Italijoje sumaitotą sunkvežimį valdanti įmonė dėl nelaimės kaltina pervažos signalizaciją

Italijoje sumaitotą sunkvežimį valdanti Lietuvos įmonė „TLB“ dėl susidūrimo su traukiniu kaltina geležinkelio pervažos signalizaciją.

Bendrovė teigia, jog sunkvežimis važiavo su trijų automobilių palyda, du iš šių automobilių pravažiavo pervažą dar iki į ją įvažiuojant sunkvežimiui.

Pasak „TLB“ transporto vadovo Mariaus Venciaus, pervažos užtvarai pradėjo leistis tik įvažiavus pačiam sunkvežimiui.

REKLAMA

„Privažiavome pervažą, vairuotojas sustojo, dvi palydos mašinos pervažiavo pervažą, (...) tada per raciją vairuotojui pasakė važiuoti. Vairuotojas pradėjo važiuoti ir kai tik jis užvažiavo ant bėgių, užsidegė „Stop“ signalai ir pradėjo leistis užtvarai“, – BNS ketvirtadienį sakė M. Vencius.

„Vairuotojui nieko neliko kaip tik važiuoti toliau, o po penkių sekundžių buvo smūgis į sunkvežimio galą“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Versija yra tokia, kad blogai suveikė geležinkelio pervažos signalizacija. Aš netikiu, kad du žmonės, kurie pervažiavo pervažą, mūsų vairuotojas ir vienas gale likęs palydos automobilis važiuotų per raudoną signalą, tai būtų tiesiog neįtikėtina“, – kalbėjo „TLB“ atstovas.

Pasak jo, sunkvežimis vežė negabaritinį krovinį, todėl jam ir reikėjo palydos.

M. Vencius pabrėžė, kad sunkvežimis ir vairuotojas buvo drausti, jis buvo blaivus.

„Jis buvo ligoninėje, jį švietė, bet jis sąmoningas. Viskas tvarkoje, jis stabiliai vaikščiojo, kalbėjo be sutrikimų“, – sakė „TLB“ transporto vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų