Neilas deGrasse'as Tysonas paskelbė įrašą „Twitter“ platformoje, kuriame rašoma kažkas panašaus: „Jūsų žiniai, lėktuvas, kurio variklis sugenda, yra sklandytuvas. Sraigtasparnis, kurio variklis sugenda, yra plyta.“ Šiek tiek išmanydamas sraigtasparnių veikimą, Destinas Sandlinas iš „SmarterEveryDay“ „YouTube“ kanalo nusprendė suburti kai kuriuos patyrusius sraigtasparnių pilotus, kad įrodytų, jog N. deGrasse'as Tysonas klysta.
Pasimėgavę skrydžiu aplink nuostabius Britų Kolumbijos ežerus, jie toliau pademonstravo, kaip saugiai nutupdyti sraigtasparnį sugedus jo varikliui, naudojant techniką, vadinamą „autorotacija“. Gerry Friesenas – sraigtasparnio pilotas, turintis 16 000 skrydžio valandų savo kišenėje – net mano, kad nutupdyti sugedusį sraigtasparnį yra saugiau nei leistis ant žemės su lėktuvu, kurio variklis yra sugedęs.
Žinoma, N. deGrasse'as Tysonas yra iš dalies teisus. Jei nustotų veikti propeleriai, sraigtasparnis nukristų ant žemės kaip plyta. Tačiau jei propeleriai vis dar juda, galima saugiai nusileisti.
Kaip Destinas paaiškina vaizdo įraše: „Jei rotoriaus mentė nustos suktis, krisite kaip plyta, bet sraigtasparnio pilotai turi pasiruošę fizikinį triuką, kad taip nenutiktų“. Viskas, ko reikia, yra paprasta svirtis ir labaidaug praktikos. Išsamiau galima pamatyti žemiau esančiame vaizdo įraše.