• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

COVID-19 stipriai sumažino keleivių srautus. Oro linijos ir oro uostai stengiasi įtikinti žmones, kad keliauti yra saugu, tačiau prireiks šiek tiek laiko, kol lėktuvai vėl bus pilni. Tiesa, ne viskas sugrįš į buvusias vėžes - vieno kelionių atributo gali ir nebelikti.

COVID-19 stipriai sumažino keleivių srautus. Oro linijos ir oro uostai stengiasi įtikinti žmones, kad keliauti yra saugu, tačiau prireiks šiek tiek laiko, kol lėktuvai vėl bus pilni. Tiesa, ne viskas sugrįš į buvusias vėžes - vieno kelionių atributo gali ir nebelikti.

REKLAMA

Oro linijos imasi įvairių priemonių higienai užtikrinti. Lėktuvai dažniau dezinfekuojami, juose nebeliko žurnalų, o ir užkandžiai dalinami rečiau. Oro uostai taip pat stengiasi sumažinti kontaktų skaičių. Štai JAV Transporto apsaugos administracija į rankas nebeima keleivių įlaipinimo bilietų. Keleiviai patys juos nuskanuoja, o prireikus - laiko taip, kad darbuotojas galėtų jį perskaityti.

Tiesa, tokia tvarka ilgai negalios – jau dabar manoma, kad COVID-19 visiškai išnaikins popierines įlaipinimo korteles. O kam jų reikia? Daug keleivių ir dabar jų neturi – jų paskirtį puikiai atlieka įvairūs elektroniniai sprendimai. Kita vertus, jei ne COVID-19 pandemija, tie įlaipinimo talonai tikriausiai išliktų, nes daugybei žmonių jie atrodo tiesiog patogesni.

REKLAMA
REKLAMA

Popierinis įlaipinimo bilietas neišsikrauna. Jis visada veikia vienodai gerai. Be to, jį galima patogiai laikyti kartu su kitais dokumentais. Kai kurie žmonės tiesiog yra senamadiški ir pirmenybę teikia popieriniams dokumentams.

REKLAMA

Kita vertus, dar prieš COVID-19 pandemiją elektroninės įlaipinimo kortelės vis populiarėjo. Jos nenaudoja popieriaus, todėl yra žalesnės ir, pasirodo, higieniškesnės. Portalas Simpleflying.com pažymi, kad ne viena bendrovė už įlaipinimo bilietų spausdinimą jau ima pinigus, taip skatindama naudoti elektronines šių dokumentų versijas.

Kodėl popieriniai įlaipinimo bilietai ims nykti? Nes norint juos patikrinti daugeliu atveju darbuotojams tenka juos paliesti. To įmanoma išvengti, tačiau kuo mažiau daiktų, tuo mažiau galimų kontakto taškų tarp skirtingų žmonių. Be to, programėlės darosi išmanesnės ir patogesnės. Dabar jos jau gali automatiškai registruoti keleivį skrydžiui ir paruošti įlaipinimo kortelę skenavimui.

REKLAMA
REKLAMA

Oro linijos atsisako popieriaus. Lėktuvuose nebelieka žurnalų ir prekių katalogų. Ne dėl ekologinių priežasčių – tiesiog šie daiktai po skrydžių nėra keičiami. Tai reiškia, kad vieną žurnalą varto daugybė keliautojų, o tai šiais laikais tampa nebepriimtina. Taigi, tikėtina, kad į kitą savo kelionę leisitės su kauke, pirštinėmis ir be jokio popierinio įlaipinimo talono.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų