Visi žinome stalo žaidimą, kuriame reikia pirktis teritorijas, statytis jose namus ir, galų gale, įveikti savo konkurentus suformuojant monopolį. Tai klasikinė versija, turinti daug įvairių atmainų. Yra net ir antimonopolis, tačiau ir jo esmė yra uždirbti kuo daugiau pinigų. „Monopoly“ tūkstantmečio kartos leidimas, panašu, bus paremtas kitomis užduotimis.
„Pinigai ne visada užtikrina gerai praleistą laiką, tačiau patirtys, kokios jos bebūtų geros – ar keistos – išlieka amžinai. „Monopoly for Millennials“ žaidimas švenčia būtent tai. Vietoje to, kad surinktų kaip įmanoma daugiau pinigų, laimėti siekiantys žaidėjai turės surinkti kuo daugiau „patirčių“. Su kitais žaidėjais bendrauti galima naudojantis Šanso ir Iždo kortelėmis, (kurios yra itin susiejančios). Ir žaidėjai nemoka nuomos – jie lankosi vieni pas kitus, bei renka patirties taškus. Šis stalo žaidimas yra puikus būdas vakarėliui ar paprastam pasisėdėjimui suteikti smagumo ir gerų emocijų bangą“, – teigiama gamintojų aprašyme.
Taigi, sulaukėme laikų, kuomet ir „Monopoly“ nebeliko kovos už pinigus. „Pamirškite nekilnojamą turtą. Jūs jo vis tiek neišgalite įsigyti“, – rašoma ant žaidimo dėžutės.
Socialiniuose tinkluose vartotojai naujovę vertina nevienareikšmiškai. „Nelabai suprantu apie ką čia viskas… Tūkstantmečio kartos žaidime tikrai turėtų būti nuomos mokestis. Ir labai didelis. Absoliuti dauguma mūsų neturi iš ko leisti pinigų „potyriams“. Bet kokiu atveju, nusivylusi“, – rašo „Twitter“ komentare viena iš „Hasbro“ sekėjų.