Traukinys D28 vėlavo bent 11 minučių ir užlėkė ant penkių geležinkelio darbininkų, tvarkiusių ir valiusių bėgius per savo „darbo valandos langą“, nurodė dienraštis „21st Century Business Herald“.
Per šį incidentą žuvo keturi iš darbininkų, visi jie buvo jaunesni negu 30 metų, o du – neseniai baigę universitetą. Penktas darbininkas buvo sužalotas, sakoma pranešime, kuriame remiamasi geležinkelio vidiniu komunikatu.
Kinijos greitųjų traukinių tinklas yra didžiausias pasaulyje, o Pekinas jį pristato kaip šalies pažangos simbolį.
Tačiau šio tinklo plėtrą, kainavusią šimtus milijardų dolerių, lydėjo virtinė skandalų ir daugybė įtariamos korupcijos atvejų, taip pat kaltinimai, jog vardan didesnio greičio buvo aukojamas saugumas.
Naujausias žmonių gyvybių pareikalavęs incidentas įvyko praeitą penktadienį tarp Tajano ir Pandzino Šiaurinės geležinkelio stočių šiaurės rytinėje Liaoningo provincijoje.
2011 metų liepą sudužus greitajam traukiniui netoli Vendžou miesto Džedziango provincijoje žuvo bent 40 žmonių.
Buvusiam geležinkelių ministrui Liu Zhijunui, kuris buvo greitojo geležinkelio sistemos entuziastas ir prižiūrėjo jos plėtrą, šių metų liepą buvo skirtas lygtinis mirties nuosprendis už 64,6 mln. juanių (apie 27 mln. litų) kyšių paėmimą.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.