Pekine dirbantis paradavimų vadybininkas Wangas Minas per savaitę mažiausiai 15 valandų praleidžia žaisdamas internetinius žaidimus. Jo mėgstamiausias nuotykių žaidimas vadinasi „Perfect World“.
„Jis yra panašus į „World of Warcraft“, tačiau jame yra daugiau kiniškų elementų, todėl jaučiuosi labiau su juo susijęs“ - teigia vyras. Jo mėgstamiausias žaidimas yra nemokamas, tačiau Wangas vis viena per mėnesį išleidžia apie 44 dolerius pirkdamas įvairiausius priedus, tokius kaip papildomi taškai, nauja įranga ir pan.
Būtent kinai yra didžiausi išlaidautojai virtualioje erdvėje. Kaip skelbia CNN, čia jiems neprilygsta net išlaidumu garsėjantys amerikiečiai. Per 2009 metus kinai virtualioms gėrybėms pirkti išleido apie 5 mlrd. dolerių, t.y. apie penkiskart daugiau nei JAV vartotojai.
Kinijoje yra žymiai daugiau internetinių žaidimų ir paslaugų nei JAV. Konkurencija virtualioje erdvėje šioje šalyje yra itin didelė, o tai skatina nuolatinį tobulėjimą. Virtualių gėrybių pardavinėjimas pasirodė esąs itin pelningas užsiėmimas.
Vienas puikiausių pavyzdžių čia yra virtualios erdvės lyderė kompanija „Tencent“, kuri valdo internetinių žinučių siuntimo programą „QQ Instant Messenger“ ir socialinį tinklą „Qzone“. Virtualios prekės tapo pagrindiniu kompanijos pajamų šaltiniu. Vien per pirmąjį praėjusių metų pusmetį kompanija iš to uždirbo 300 mln. dolerių.