32 metrų ilgio kapsulė pirmą kartą buvo parodyta Ispanijoje bei po to bus perkelta į Prancūzijos miestą Tulūzą papildomam surinkimui, prieš šią kapsulę pirmą kartą panaudojant komerciniam keleivių pervežimui, pranešime teigė startuolis „HyperloopTT“.
„Hyperloop“ technologija išpopuliarėjo 2013-aisiais, kuomet jos idėją pristatė milijardierius Elonas Muskas.
Planuojama, kad kapsulės sugebės žemo slėgio vamzdžiais važiuoti daugiau nei 750 mylių per valandą (1,2 tūkst. kilometrų per valandą) greičiu. Naujoji technologija sugebės greituosius traukinius varyti daug greičiau nei egzistuojantys metodai, pavyzdžiui, „Maglev“, kuris traukinių pakėlimui virš žemės naudoja levitacijos technologijas.
Shervinas Pishevaras ir Broganas Bambroganas įmonę „Hyperloop One“, kuri iš pradžių buvo pavadinta „HyperloopTechnologies“, įsteigė 2013 metais, kad E. Musko revoliucinę viziją dėl transporto sistemos, galinčios pakeisti žmonių gyvenimą, paverstų tikrove.
2017-aisiais „Hyperloop One“ pradėjo bendradarbiauti su milijardieriumi Richardu Bransonu, kuris prisijungė prie direktorių valdybos, o įmonė buvo pervadinta į „Virgin Hyperloop One“.
B. Bambroganas „Virgin Hyperloop One“ paliko 2016-aisiais, o kaltinimų netinkamu seksualiniu elgesiu susilaukęs Sh. Pishevaras nuo įmonės veiklos nusišalino pernai.
Bendrovė viešai deklaruoja tikslą iki 2021-ųjų sukurti pilnai veikiančią „Hyperloop“ kapsulių sistemą.