Amerikiečiams per sočią Padėkos dienos vakarienę pasistiprinus kalakutu, vos po kelių valandų jų laukė dar viena atrakcija – beprasidedantis „Juodojo penktadienio" išpardavimų maratonas. Tiesa, kad priviliotų daugiau pirkėjų, kai kurie prekybos centrai išpardavimus pradėjo siūlyti kiek anksčiau nei įprasta, dar neišmušus vidurnakčiui. Ir tai iš tiesų pasiteisino.
24
Amerikiečiams per sočią Padėkos dienos vakarienę pasistiprinus kalakutu, vos po kelių valandų jų laukė dar viena atrakcija – beprasidedantis „Juodojo penktadienio" išpardavimų maratonas. Tiesa, kad priviliotų daugiau pirkėjų, kai kurie prekybos centrai išpardavimus pradėjo siūlyti kiek anksčiau nei įprasta, dar neišmušus vidurnakčiui. Ir tai iš tiesų pasiteisino.
Kartą per metus tokia lietuviams sunkiai įsivaizduojama pirkinių karštinė įtraukia dešimtis milijonų amerikiečių. Tikimasi, kad šiemet per „Juodąjį penktadienį" ir likusį šventinį savaitgalį pirkiniams jie išleis apie milijardą dolerių vien tik internetinėse parduotuvėse. Tai net penktadaliu daugiau nei pernai.
Iš viso „Juodojo penktadienio" išpardavimai sudaro apie 20 procentų visų metinių pardavimų Jungtinėse Valstijose. O per keturias dienas trunkančią pirkimo karštinę pasitaiko ne tik spūsčių prekybos centruose, muštynių dėl geresnio daikto ir net mirčių.
Ar lietuviai išdrįstų ir mokėtų taip kovoti dėl nuolaidų?